اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
در نشست شورای اسلامی شهر سردشت زیدون با چهار رای موافق، شهردار این شهر پس از 15 سال عزل شد.
به گزارش ندای انقلاب از بهبهان، ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر سردشت زیدون، شهردار این شهر با چهار رای موافق عزل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت زیدون در حاشیه این جلسه، در گفتوگو با خبرنگار فارس در زیدون، وضعیت نابسامان فاضلاب شهری، عدم توسعه مناسب فضای سبز و بوستانهای محلی و انجام ریخت و پاشهای زائد و عدم رعایت صرفه و صلاح در امور شهری، عدم تعامل و هماهنگی با شورا و عدم پاسخگوی وی به اعضای شورا و عدم روحیه انتقادپذیری شهردار را از دلایل عزل شهردار سردشت زیدون عنوان کرد.

علی گلابی افزود: بارها طی تذکرات کتبی و شفاهی، مشکلات موجود شهر سردشت زیدون و مجموعه شهرداری به شهردار این شهر اعلام میشد، اما نتیجه قابل قبول و مورد رضایت اعضای شورا که همان رفع مشکلات اساسی شهر سردشت زیدون بود به دست نیامد.

وی ادامه داد: علاوه بر این فرصتهای مختلفی از سوی شورای شهر به شهردار سردشت زیدون داده شد اما باز هم نتیجهای حاصل نشد و وی در مقام رفع مشکلات قرار نگرفت.

گلابی اضافه کرد: در نهایت شورای اسلامی شهر سردشت زیدون به استناد ماده 73 قانون وظایف و اختیارات شوراها، شهردار سردشت زیدون را با اکثریت آرا برکنار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت زیدون تصریح کرد: فقدان تسلط بر محیط اداری و ضعف مدیریتی در هدایت پرسنل، عدم اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر بهرغم پیگیریهای مستمر، عدم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین عدم روحیه انتقادپذیری و تعامل از جمله ضعفهای مدیریتی شهردار سردشت زیدون بود.

وی، وضعیت نابسامان فاضلاب شهری، عدم توسعه مناسب و فضای سبز و انجام ریخت و پاشهای زائد و عدم رعایت صرفه و صلاح در امور شهری را از دیگر دلایل عزل شهردار سردشت زیدون عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت زیدون با تاکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد شهرداری از سوی شورای شهر، تصریح کرد: با وجود آنکه نظارت بر شهرداریها از سوی شورای شهر صورت میگیرد اما گاهی شاهد هستیم که ایراداتی در مسیر فعالیتها وجود دارد و شوراها نظر مسئولان سیاسی را مدنظر قرار نمیدهند.

گلابی در پایان افزود: امیر محمدپور از پرسنل با سابقه شهرداری با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری سردشت زیدون انتخاب و حبیبالله کشتزر شهردار سردشت برکنار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار