اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
شهردار اهواز:
سید خلف موسوی ضمن تشریح برنامه های شهرداری اهواز در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اظهار داشت: توزیع رایگان حدود 10000 هزار درختچه گلدار در 21 نقطه از شهر اهواز، توزیع رایگان نهال در نهالستان و خزانه های مناطق،
  صبح امروز مراسم روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، خبیر معاون سیاسی استاندار خوزستان، سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، سید خلف موسوی شهردار اهواز ، سعادت نیا رییس شورای اسلامی شهر اهواز،  آقایان حیدری و زنگنه و خانمها ابریشم کار و الباجی از اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهری و استانی  برگزار شد

در این مراسم که به همت شهرداری اهواز و با همکاری شهروندان اهوازی صورت گرفت، شهردار اهواز به تشریح برنامه های اصلی شهرداری  در حوزه فضای سبز در سال 93 پرداخت.

وی عنوان داشت: از لحاظ  توسعه کمی پارکهای جدید و موضوعی در سطح کلانشهر اهواز احداث گردید  که هم اکنون 221 پارک در سطح شهر داریم و در زمینه توسعه کیفی ، کاشت درختان و درختچه ها در سطح فضای سبز موجود و ایجاد طرحهای حجمی در کلانشهر اهواز صورت گرفته است.


سید خلف موسوی ضمن تشریح برنامه های شهرداری اهواز در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اظهار داشت:  توزیع رایگان حدود 10000 هزار درختچه گلدار در 21 نقطه از شهر اهواز، توزیع رایگان نهال در نهالستان و خزانه های مناطق،

توزیع رایگان نهال در درب مصلای نماز جمعه، برگزاری مراسم نمادین درختکاری با همکاری انجمنهای مردم نهاد و تشکلهای محیط زیست در پارک ساحلی شرقی حدفاصل پل  هفتم تا پارک لاله از جمله برنامه های شهرداری در این ایام می باشد.

ایشان در ادامه افزود: ما در این مدت به یاری پروردگار و به همت و تدبیر دکتر مقتدایی استاندار محترم، کمربند فضای سبز را به متراژ 72 کیلومتر دور تا دور اهواز و عرض 1000 متر  گسترش دادیم.

وی با بیان اینکه این گونه مراسمات در حوزه فضای سبز خوب، مهم و تاثیرگذار هستند، یادآور شد تمام تلاشمان در 3 سال گذشته این بود که تعهدات شهرداری اهواز را اجرایی  کنیم و امسال 350 هکتار و سال گذشته  700 هکتار از مساحتی که بعهده شهرداری اهواز است را اجرایی کردیم و امیدواریم که تا پایان سال 94  بتوانیم 1200 هکتار تعهد شهرداری اهواز را کامل انجام دهیم.

موسوی تصریح کرد:  مساحت فضای سبز شهر اهواز بدون احتساب کمربند سبز 1484 هکتار است و سرانه فضای سبز به ازای هر نفر 3/13 متر است که امیدواریم بتوانیم در زمان بسیار نزدیک به سرانه استاندارد هر نفر برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جهت استقبال از نوروز و میهمانان عزیز نوروزی 40 هکتار گلکاری در سطح کلانشهر اهواز صورت گرفته است.











comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
comment
0
0
comment ما اسفالت مناسب نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار