شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
رییس اتاق بازرگانی اهواز در همایش ائتلاف توسعه و کارآفرینی:
سلیمانی تاکید کرد: صرف نظر از نتیجه انتخابات ما خود را پیروز این عرصه می دانیم چون برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی آمده ایم
رحمان سلیمانی رییس اتاق بازرگانی اهواز از اتمام ساخت و ساز دفتر اتاق در اهواز خبرداد: این سالن با داشتن 12 سالن و 96 هزار مترمربع بزرگترین ساختمان اداری کشور است.سلیمانی بیان داشت:شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در استان راه اندازی شد.

سرلیست ائتلاف توسعه و کارآفرینی انتخابات اتاق بازرگانی اهواز گفت:از بزرگان بخش خصوصی برای شرکت در این شورای دعوت شد. رییس اتاق بازرگانی به حفظ اخلاق و مدارا در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تاکید کردو گفت: حفظ این جایگاه و اثرگذاری آن امانتی در دست ماست. برای رسیدن به نتایج مطلوب دوستانی به اتاق بازرگانی بفرستید که بتوانند با حفظ ظرفیت های تخصصی و در مسیر رشد اتاق بازرگانی هم افزایی داشته باشند.

سلیمانی تاکید کرد:  صرف نظر از نتیجه انتخابات ما خود را پیروز این عرصه می دانیم چون برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی آمده ایم.کاندیدای هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی با اشاره به راه اندازی بخش مشاور در اتاق بازرگانی از آغازین روزهای سال 1382 گفت:هدف این بود که گفتگو و تعاملی بین بخش خصوصی و دولت ایجاد شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار