شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
دستور جدید استاندارخوزستان به فرمانداران :
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان امروز چهارشنبه به کلیه فرمانداران این استان دستور مکتوب داد تا هرشش ماه یکبار همایش نماز درسطح شهرستانها برگزارکنند.

     براساس این دستورالعمل مقررشده است که  نخستین همایش درابتدای سال و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برگزارشود و تا پایان خردادماه نسبت به جمع بندی عملکرد و ارایه گزارش اقدام شود و مخاطبین درهمایش اول عموم اقشارمختلف مردم شهرستان را شامل شود.

    طبق این دستورالعمل , زمان برگزاری دومین همایش ابتدای مهر تا پایان آبان ماه و جمع بندی و ارایه گزارش مربوطه حداکثر تا پایان آذرماه می باشد . دراین همایش نیز مخاطب عموم مردم هستند اما مقررگردیده مباحث آن بصورت تخصصی و با تمرکز برجامعه دانش آموزی و دانشجوی و نسل جوان ارایه گردد.

متن دستورالعمل برپایی همایش نماز خطاب به 27 فرماندار استان خوزستان بدین شرح است :

 جناب آقای ...

  فرماندارمحترم شهرستان ....

  باسلام

    تجربه برگزاری همایش شهرستانی نماز, قبل از آغاز بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دراستان خوزستان که ابتکارجدیدی بود، جلوه و محتوای خاصی به این اجلاس بخشیده بود. این امر مهم با تلاش و جدیت جنابعالی و همکاران محترم درآن شهرستان به انجام رسید. با عنایت به اینکه برگزاری اینگونه همایش ها و برنامه های فرهنگی و معنوی آثارو برکات تاثیرگذاری درجامعه خواهد داشت و نقش بی بدیل و انکارناپذیر علمی و عملی درارتقای فرهنگ دینی و توسعه و ترویج فرهنگ نماز دربین مردم دارد . لذا درنظراست به منظور اثربخشی بیشتر به این برنامه ها , هرشش ماه  یک همایش نماز درتمام شهرستان های استان به شرح ذیل و طبق دستور العمل پیوست برگزار گردد. ضروری است نسبت به تشکیل ستاد و کمیته های مربوطه اقدام و شرایط و مقدمات برگزاری هرچه باشکوهتر همایش را با استفاده از همه امکانات موجود به ویژه تشکل های مردم نهاد شهرستان فراهم آید .

1-   نخستین همایش درابتدای سال و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برگزارشود و تا پایان خردادماه نسبت به جمع بندی عملکرد و ارایه گزارش اقدام شود و مخاطبین درهمایش اول عموم اقشارمختلف مردم شهرستان را شامل شود.

2-   زمان برگزاری دومین همایش ابتدای مهر تا پایان آبان ماه و جمع بندی و ارایه گزارش مربوطه حداکثر تا پایان آذرماه می باشد . دردومین همایش نیز مخاطب عموم مردم هستند اما مقررگردیده مباحث آن بصورت تخصصی و با تمرکز برجامعه دانش آموزی و دانشجوی و نسل جوان ارایه گردد.

             

                                                                                    
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار