اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان ، آقای محسن کاویانی مدیر کل ضمن تاکید بر این موضوع که آموزش مستمر قانون مالیات بر ارزش افزوده ضرورتی اجتناب ناپذیر است افزود ، قانون ماليات بر ارزش افزوده يكي از قوانين مهم اقتصادي است.

 تجربه موفق كشورهاي اجراكننده اين قانون نشان دهنده آن است كه اجراي كامل اين قانون مي تواند بسياري از اهداف سه گانه نظام مالياتي (تخصيص، باز توزيعي و تامين منابع مالي مورد نياز دولت) در ماليات هاي غيرمستقيم را پوشش دهد. ایشان تاکید کردند که قانون مالیات بر ارزش افزوده از زمان اجرایی شدن تاکنون فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است . اما نکته قابل توجه در این فرایند عزم جدی و پولادین مسئولین سازمان امور مالیاتی کشور بر نهادینه شدن و استقرار کامل این قانون در ساختار اقتصادی کشور است .

اما با تمام این تفاسیر، هنوز هم عموم مودیان مالیاتی قانون مالیات بر ارزش افزوده با گذشت نزدیک به هفت سال از اجرایی شدن آن، کماکان از خصوصیات و ویژگی های فنی و ابعاد ساختاری و اجرایی آن آگاهی ندارند بدین ترتیب چارة کار در رفع ابهام و یا کم کردن بهانه ها، گسترش دامنه و روش های آموزش قانون مذکور در بین عموم مردم و صنوف مختلف جامعه است تا بدین ترتیب پذیرش در اجرای آن مرتفع گردد. در همین راستا اداره کل امور مالیاتی خوزستان با توجه به ضرورت آشنایی تمامی اصناف، اتحادیه ها، کسبه، فعالان اقتصادی و اقشار مختلف جامعه با قانون مالیات بر ارزش افزوده، سازمان امور مالیاتی کشور بدینوسیله ازتمامی گروه های اقتصادی و طبقات مختلف اجتماعی که تمایل به فراگیری آموزش رایگان نظام مالیات بر ازش افزوده را در سراسر استان دارند دعوت می نماید در صورت تمایل جهت بهره مندی از آموزش رایگان این نظام مالیاتی درخواستهای آموزش خود را به صورت فردی یا گروهی به این اداره کل ارسال نمایند.

 از این مجرا مودیان محترم مالیاتی ضمن آشنایی با تکالیف قانونی خود در قانون مالیات بر ارزش افزوده و حقوق و وظایف خود در قبال این قانون نسبت به ترتیب تسلیم اظهار نامه و پرداخت مالیات وعوارض و هم چنین با شیوه صدور صورتحساب های عمومی فروش کالا و ارائه خدمات مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده آگاهی کامل پیدا می کنند. آقای کاویانی سامانه پیام کوتاه 300072287 و شماره تلفن گویای 33337755 را در کنار نشانی پست الکترونیکی khozestan.maliat@gmail.com را جهت ارتباط با مدیر کل و همچنین ارسال درخواست های ثبت نام آموزش رایگان ، سوالات ، انتقادات و پیشنهادات و در نهایت سامانه اینترنتی WWW.TAX.GOV.IR را جهت آگاهی از آخرین اخبار و بخشنامه های مالیاتی به مودیان محترم و هم استانی های گرامی معرفی کردند.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند پوشش آموزش حداکثر در استان ، با استمرار برنامه های آموزشی بتواند نقش مودیان محترم مالیاتی وهمچنین فعالان اقتصادی را در نهادینه شدن قانون مالیات بر ارزش افزده بیش از پیش اثر بخش و تسهیل نماید

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار