شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۴

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: مسایل ارزی، تامین واگن و انتشار اوراق مشارکت پروژه قطاری شهری اهواز در حال پیگیری است و در این زمینه کارهایی نیز انجام شده است.

شاپور رستمی اظهار کرد: در صورتی که پروژه قطار شهری اهواز در ردیف پروژه‌های “مهر ماندگار” قرار گیرد می‌توان امیدوار بود که حداقل بخشی از این پروژه در ابتدای سال ۹۲ به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال پیگیری برای قرارگیری پروژه مترو اهواز در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار هستیم، افزود: بر اساس قولی که مسئولان قطار شهری و شهرداری اهواز به معاون وزیر کشور داده‌اند، تا سال ۹۲ حداقل بخشی از خط یک مترو اهواز به بهره‌برداری می‌رسد؛ شهرداری اهواز نیز متعهد شده که در این زمینه با تمام امکانات و توان وارد عمل شود و در این زمینه پیشرفت‌های خوبی نیز مشاهده می‌شود.

رستمی تصریح کرد: مسئولان قطار شهری اهواز باید وقت بیشتری را به این پروژه اختصاص دهند و با جلوگیری از پراکنده‌کاری، به تکمیل یک مسیر بپردازند. بر اساس آنچه به مدیرکل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام شده، حمایت ارزی از پروژه و تامین واگن‌های مورد نیاز به راه‌اندازی بخشی از خط یک تا اوایل سال ۹۲ منوط است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار