اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
مدير عامل باشگاه جنوب باغملك مطرح کرد:
حاجي پور مسئول كميته داوران با داوران ضعيف برخورد و انها را محروم نمود اما مگر محروميت آنها باعث گرديد امتيازات جنوب برگردد. رئيس و نائب رئيس هيئت فوتبال خوزستان تلاش زيادي نمودند تا اين مسابقات به نحو مطلوب به اتمام برسد و تلاش آنها قابل تقدير است.
تيم فوتبال جنوب باغملك پس از سه سال دوري از مسابقات ليگ برتر استان در سال 93 پس از صعود مقتدرانه از ليگ دسته اول استان در مسابقات ليگ برتر استان شركت نمود و با كسب مقام هشتم اين مسابقات بكار خود پايان داد. اين تيم در اين دوره از مسابقات هرچند بازيهاي قابل قبولي انجام داد اما ضعف داوری در برخی از بازی ها  از عوامل مهم ناكامي تيم جنوب در اين دوره از مسابقات بود. البرز صیدالی مدير عامل باشگاه جنوب باغملك در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ما به سوالات وي پاسخ داد. 

ابتدا در مورد فعاليت هاي تيم جنوب و حضور اين تيم پس از 3 سال دوري از مسابقات ليگ برتر صحبت نمائيد؟

بنام خدا و ضمن تبريك فرا رسيدن نوروز 94 بايد عرض نمايم تيم جنوب باغملك پس از قهرماني در ليگ برتر خوزستان در سال 90-89 و حضور در ليگ سه كشور بعلت مشكلات مالي و وعده هاي عملي نشده مسئولين شهرستان از مسابقات كنار كشيديم و حدود سه سال در ليگ هاي برتر و دسته اول استان شركت ننموديم اما با پيروزي دولت تدبير و اميد و حضور استاندار ورزشي همچون دكتر مقتدايي تصميم به بازگشت به صحنه فوتبال گرفتيم و در سال 93 با حضور در ليگ دسته اول خوزستان و صعود از اين مسابقات راهي ليگ برتر خوزستان شديم به اميد همياري و همكاري مسئولين راهي مسابقات شديم.

 تيم ما تيم جواني بود و ميانگين سني بازيكنان ما زير 25 سال بوده اند . بازي هاي زيبا و دلپذيري از خود ارائه داديم و مقتدرانه بازيهاي خود را با 3 پيروزي پياپي شروع نموديم اما متاسفانه  ضعف در برخی از داوري ها در اين دوره از مسابقات مانع موفقيت تيم جنوب شد به جرات بايد عرض نمايم باعث شدند تيمي كه شايسته قهرماني بود به مكان هشتم جدول سقوط كند البته با اين همه مشكلاتي كه داشتيم در مجموع در سال اول حضورمان نسبتا موفق بوديم. از طرفي ديگر اشتباه اينجانب انتخاب مربي غير بومي براي تيم جنوب بود .

غلام سرقلي و عزت كياني بعنوان كادر فني تيم جنوب از هفته ششم معرفي شدند اما متاسفانه كادر فني كه انتخاب نموديم تيم را به ورطه سقوط برد و بعد از 10 هفته حضور آنها مجبور به بركناري كادر فني خود شديم زيرا مربيان ما نتايج ضعيفي بدست آوردند و از 10 بازي فقط 10 امتياز كسب نمودند كه فاجعه وار بود . به آقاي سرقلي پيشنهاد نموديم فقط بعنوان مربي بدنسازي به كار خود ادامه بدهد اما وي متاسفانه تمام مسئوليت تيم را بر عهده گرفت و عملكرد وي كاملا ضعيف بود.

كسب 10 امتياز از 10 بازي براي ما راضي كننده نبود و اگر كادر فني را بركنار نمي نموديم چه بسا كانديداي سقوط به ليگ يك بوديم همچنين همانطور كه عرض نمودم ضعف قضاوت از عوامل مهم ناكامي جنوب بود كه لازم است به چند مورد از آنها اشاره نمايم در بازي جنوب و استقلال شوشتر در شوشتر در حاليكه سوار بر بازي بوديم در يك موقعيت مسلم مهاجم ما توسط دروازه بان حريف سرنگون شد و راهي بيمارستان گرديد اما داور بازي از گرفتن يك پنالتي مسلم ما چشم پوشي كرد.

دروازه بان ما را اخراج نمود . حتي ناظر مسابقه اعلام نمود در ديدار جنوب مقابل شاهين ماهشهر و سپاهان ايذه در ماهشهر و ايذه داور بازي از گرفتن دو پنالتي مسلم به نفع جنوب خودداري نمود. در بازي رفت جنوب مقابل پرسپوليس ویس داور بازي 2 پنالتي مسلم جنوب را نگرفت كه نماينده هيئت فوتبال و ناظر بازي اين وضوع را تاييد نمود. در ديدار مقابل استقلال رامهرمز در رامهرمز داور بازي از گرفتن يك پنالتي مسلم در دقايق پاياني بازي به نفع جنوب چشم پوشي نمود.

مهاجم ما را چنان مدافع حريف سرنگون نمود كه حتي كمك داور بازي به ناظر داوري گفت: تمام مردم اين پنالتي را ديدند فقط داور نديد. در ديدار جنوب باغملك مقابل جنوب دشت آزادگان داور  از گرفتن يك پنالتي مسلم به نفع جنوب باغملك چشم پوشي كرد همين داور در ديدار پرسپوليس ويس جنوب باغملك در ويس در حاليكه مهاجم حريف مدافع ما را با خطا سرنگون نمود داور با بي تفاوتي از كنار اين صحنه گذشت و گل دوم را به حريف هديه نمود و گل سوم ويس با ضربه دست بازيكن حريف به ثمر رسيد.

 در ديدار استقلال رامهرمز و جنوب باغملك در باغملك رخ داد  قاضي بازي در دقيقه 20 مدافع جنوب را بدون دليل اخراج نمود و پس از آن در دقيقه 75 از گرفتن پنالتي مسلم جنوب چشم پوشي نمود و سه بازيكن ديگر جنوب را اخراج نمود كه ناظر بازي هم به  ضعف داور فوق الذكر اشاره  نمود. 

حاجي پور مسئول كميته داوران با داوران ضعيف برخورد و انها را محروم نمود اما مگر محروميت آنها باعث گرديد امتيازات جنوب برگردد. بايد عرض نمايم رئيس و نائب رئيس هيئت فوتبال خوزستان تلاش زيادي نمودند تا اين مسابقات به نحو مطلوب به اتمام برسد و تلاش آنها قابل تقدير است. 

آيا بازيكنان جنوب شايستگي حضور در تيم هاي ليگ برتري كشور و ليگ يك و دو كشور را دارند؟
 به سوال خوبي اشاره نموديد بازيكنان ما بازيكنان با انگيزه ، مستعد و جوان هستند كه شايستگي حضور در ليگهاي برتر و ليگ اول و دو كشور را دارند البته اگر ملاك انتخاب بازيكن زبده و مستعد باشد .تيم ما صاحب بهترين خط حمله ليگ برتر استان شد و 48 گل به ثمر رسانديم. عيسي موسوي كه تنها 25 سال سن دارد با 18 گل زده آقاي گل ليگ برتر شد. محمد محمدي هافبك كناره تيم جنوب با 12 گل زده يكي از بهترين هافبكهاي ليگ برتر استان لقب گرفت همچنين ميلاد صالحي هافبك طراح و بازيگردان جنوب با بازيهاي زيباي خود همه را شگفت زده نمود و اگر ملاك انتخاب بازيكنان ، شايستگي باشد اينها از بهترين بازيكنان ليگ هستند كه توانايي حضور در تيم هاي كشوري را دارند البته رئيس توانمند هيئت فوتبال خوزستان جناب آقاي طالقاني و حاج علي طرفي نائب رئيس هيئت فوتبال استان الحق و النصاف زحمات زيادي را متحمل گرديدند و قول دادند چهره هاي مستعد را به تيم هاي كشوري معرفي و از حق آنها دفاع نمايند اما همانطوريكه گفتم بعضي مواقع دلال بازي بر شايسته سالاري حاكم است كه لازم است مثالي بزنم .

دو بازيكن تيم جنوب به تمرينات تيم ليگ سه كشور دعوت شدند پس از 20 دقيقه حضور بدون آنكه مربي بازي آنها را ببيند خط خورده . وقتي علت را جويا شديم مربي فوق مي گويد آماده نبودند. تو كه بازي آنها را نديدي چطور فهميدي آماده نبودند؟ اين مسائل بايد از فوتبال خوزستان ريشه كن شوند زيرا بايد سلامت كاري بر تيم هاي كشوري استان حاكم شوند و پاي دلالان قطع شود البته بايد عرض نمايم علي سواري بازيكن شماره 44 جنوب شايستگي حضور در تيم هاي كشوري را دارد اگر مربيان عينك بدبيني را بردارند.

نظرتان در مورد شوراي شهر باغملك كه 5 نفر آنها مورد حمايت باشگاه جنوب باغملك بودند چيست؟

 اين دوستان قبل از انتخابات با بنده جلسات زيادي داشتند و قول دادند تيم را حمايت و تحت پوشش شهرداري ببرند اما هم اكنون كه مسابقات به پايان رسيد هنوز خبري از آن همه قول و قرار نيست البته شهرداري باغملك با مشكلات مالي روبرو مي باشد اما اين دليل نميشود كه وعده ها عملي نگردند. بامهندس زنگنه يكي از اعضاء شورا صحبت نمودم وي گفت: من به تمام قول و قرارهايم پايبند هستم همچنين از آقاي سپاسزاده رئيس كميسيون ورزش شورا كه يكي ديگر از افراد مورد حمايت باشگاه بود هم همين انتظار را دارم همچنين از رسول كريمي- افراخته  و نوروزي هم انتظار داريم كه به وعده هاي خود عمل نمايند .

چه برنامه هايي در سال 94 مدنظر داريد؟
علاوه بر حضور در ليگ برتر خوزستان در سال 94 قصد داريم در رده هاي پايه هم فعاليت نمائيم و حداقل در رده اميد و جوانان دو تيم راهي مسابقات استاني نمائيم همچنين از بازيكناني در ليگ برتر استان استفاده مي نمائيم كه بتوانند خود را با شرايط وفق دهند و از حاشيه و درگيري به دور باشند همه اين موارد در صورتي محقق مي شود كه مشكلات مالي ما رفع گردد و منتظر  حمایت دكتر مقتدايي استاندار خوزستان در زمينه حل مشكلات باشگاه هستيم 

در زمينه بدهيهاي باشگاه كه از ليگ سه تاكنون مانده چه برنامه هايي داريد؟
بايد عرض نمايم حدود پانصد ميليون تومان بدهي داريم كه اين ميزان بدهي فشار زيادي بر ما وارد نموده. دكتر مقتدايي استاندار ورزش دوست خوزستان قول داده در سال 94 گوشه ايي از اين مشكلات را رفع نمايند و كماكان منتظر وعده استاندار ورزش دوست خوزستان مي مانيم. همچنين بايد از حمايت هاي قابل قبول مهندس كياني زاده مدير كل ورزش و جوانان خوزستان كه الحق و الانصاف مديري صادق- بي ريا و كاري است تشكر نمايم كه در حد توان با باشگاه جنوب باغملك كمك نموده و قول داده در سال جديد اين كمك ها را به نحو مطلوبتري انجام دهد.

در پايان اگر صحبت خاصي داريد بيان نمائيد؟
جا دارد از تلاشهاي استاندار ورزش دوست خوزستان جناب آقاي دكتر مقتدايي تشكر نمايم همچنين از حسن حمايت دكتر حاجتي معاون برنامه ريزي و بودجه استانداري- دكتر خبير معاون سياسي استانداري خوزستان- مهندس سياحي معاون عمراني استانداري خوزستان- دكتر عماد معاون توسعه و پشتيباني استانداري كه اين باشگاه را مورد لطف مادي و معنوي خود قرار دادند تشكر نمايم.

 همچنين از تلاشهاي حاج آقا طالقاني رئيس هيئت فوتبال خوزستان – حاج علي طرفي نائب رئيس هيئت فوتبال خوزستان و ديگر همكارانشان كه در راه اعتداء و موفقيت فوتبال خوزستان گامهاي مؤثري برداشته و برمي دارند قدر داني نمايم. اميدوارم روزي فوتبال خوزستان به آنچه لياقتش را دارد برسد و چهره هاي مستعد استان در تيم هاي كشوري استان به حق واقعي خود برسند و جايگزين بازيكنان ميلياردي كه با دلالي راهي تيم هاي استان ما مي شوند گردند زيرا خوزستان جوانان شايسته ايي دارد كه ميتوانند نيازهاي تيم هاي ليگ برتري كشور را رفع نمايند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار