اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۶۹
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
ظاهر برخی مدیران استان از نگاه روزنامه ی سرآغاز :
سارا ممبینی - همواره سبک لباس پوشیدن و ویژگی های ظاهری مدیران مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی بوده است .انسان ذاتا زیبا و آراسته پسند می باشد و یک مومن به هر اندازه که به زیبایی درونی یعنی معنویت و خودسازی اهمیت می دهد ، باید به آراستگی های ظاهری هم توجه کند وهمانگونه که حضرت علی (ع) می فرماید آراستگی از اخلاق مومنان است .

در جلسات رسمی حضور آراسته ی مدیران به یک عرف بدل شده است . قطعا میزان تاثیر گذاری یک مدیر خوش پوش ، خوش بو و اتو کشیده بر مجموعه ی تحت مدیریتش بیشتر است و کمتر کسی است که این موضوع را تایید نکند .

پوشش متفاوت استاندارخوزستان
مدیر ارشد اجرایی استان یکی از متفاوت ترین مدیران کشور است . استاندار خوزستان در زمره ی معدود مدیرانی است که درگرمای خوزستان به مدت سه ماه کت و شلوار را کنار گذاشت و به دلیل این نوع پوشش مورد توجه رسانه های داخلی قرار گرفت . وی در عین ساده پوشی ظاهری آراسته دارد و بیشتر از رنگ های روشن استفاده می کند .
عبدالحسن مقتدایی مدیری تیزبین و مقتدر است که همیشه به قول هایش عمل می کند .استاندار خوزستان در عین جدیت ، شوخ طبع نیز هست و شوخ طبعی سبب شده محبوبیت استاندار خوزستان در بین مدیران افزایش پیدا کند .

برند پوشی دکتر ایدنی
نوع پوشش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز همیشه مورد توجه رسانه ها بوده است . وی فردی خوش سلیقه در انتخاب رنگ لباس می باشد و کمتر کسی است که به هارمونی موجود در " ست " لباسهایش توجه نکند . استفاده از کت و شلوارهای برند و آراستگی موها وی را به یکی از مدیران خوش تیپ استان تبدیل کرده است .وی که از پشت عینک ،نگاه نافذ و تاثیر گذاری دارد همیشه با لبخند سخن می گوید و موهایش را با آرایش خاصی بر روی پیشانی اش می ریزد.

یقه و سرآستین های خوش رنگ دکتر شرفی
مدیر کل فرودگاه های خوزستان ،یکی دیگر از متفاوت پوشان عرصه ی مدیریتی در استان است . یقه و سرآستین های خوش رنگ وی و تفاوت رنگ در بین اجزای لباس هایش از وی نیز مدیری خوش پوش و علاقمند به رنگ های متنوع ساخته است . عکس هایی که ازدکتر شرفی در رسانه ها منتشر شده است همیشه وی را علاقمند به انتخاب پیراهن هایی نشان می دهد که حکایت از تنوع طرح، در نوع انتخابِ لباس ِ مدیرکل فرودگاه ها ی استان دارد . وی همچنین برجمن بوده است ودارای دانشی کافی و تخصصی در حیطه ی کاری خویش است . دکتر شرفی در عین حال مدیری جوان و آینده دار است که به عقیده ی برخی صاحب نظران فرودگاه مهر آباد تهران در انتظار تخصص مدیریتی وی می باشد .

بیان دلنشین همایون قنواتی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکی از دوست داشتنی ترین مدیران کل خوزستان با بیانی دلنشین و چهره ای آرام است . وی از مدیرانی است که به نظر می رسد تا کنون و در طی دوران مدیریتی اش از"ست " کامل رنگ های متنوع در انتخاب کت و شلوار استفاده کرده است و در بین هنرمندان خوزستانی همیشه با کت و شلوارهایی متفاوت ظاهر می شود .قنواتی را می توان از دسته ی مدیرانی به حساب آورد که همیشه اتو کشیده است .

پیمان کاظمی نژاد مدیری جذاب
مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان نیز مدیری خوش چهره با قامتی بلند می باشد که به خوش تیپی معروف است . وی در دسته ی مدیران جوان قرار می گیرد و در نوع پوشش سلیقه ی منحصر به فردی دارد . کاظمی نژاد همواره از پیراهن های روشن در زیر کت های تیره و خوش دوخت استفاده می کند و در نوع انتخاب لباس نمره ی قابل قبولی دارد .

دکتر رعایایی مدیری با موهای جوگندمی
قامت تنومند و صدای رسای سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز وی را نظر داشتن این ویژگی ها از سایر مدیران متمایز می کند. سابقه ی طولانی در تدریس از دکتر رعایایی چهره ی یک استاد تمام قد را ساخته است .وی علاقمند به پوشیدن کت های تیره و پیراهن های روشن می باشد و در عین حالی که در ظاهر جدی به نظر می رسد ،ولی کلامی صمیمی و دلنشین دارد و خبرنگاران با دیدن این استاد دانشگاه با موهای جو گندمی ، هوای کلاسهای درس و دانشگاه را می کنند .

امید حاجتی چهره ی محبوب خبرنگاران
معاون برنامه ریزی استان خوزستان صرف نظر از اینکه از منظر نوع پوشش مورد توجه خبرنگاران و رسانه ها باشد، از نظر صراحت لهجه و مبادی آداب بودنش به مدیری شاخص تبدیل شده است . در جلسات رسمی و هنگام سخنرانی بعید است که امید حاجتی رشته ی کلام را از دست بدهد. و علاوه بر ایراد سخنرانی ، به خوبی می تواند تمام جلسات خبری را به تنهایی و با نظم کامل مدیریت کند . تصاویری که از معاون برنامه ریزی استان خوزستان در رسانه ها منتشر شده است وی را فردی خوش پوش و علاقمند به تنوع لباس و با ته ریشی کوتاه نشان می دهد .

فرامرز کیانی زاده مدیری با محاسن خاص
در تصاویری که رسانه های خوزستان منتشر کرده اند ، مدیر کل ورزش و جوانان همواره با لباس رسمی دیده شده است . طیف رنگ های مورد استفاده در نوع پوشش فرامرز کیانی زاده ترکیبی از روشنی و تیرگی را به تصویر می کشد . وی گاه سراسر تیره می پوشد و گاه از رنگهای باز استفاده می کند . نکته ای که کیانی زاده را از بقیه مدیران متمایز می کند نوع آرایش محاسنی است که برای چهره اش در نظر گرفته است و این نوع اصلاح را به خودش اختصاص داده است که بی شک در آراستگی ظاهرش نکته ای کلیدی محسوب می شود .

سیمای مهربان مدیر کل کار و امور اجتماعی
تواضع ، مهر و فروتنی مدیرکل کار و امور اجتماعی به صورتی در چهره و طرز نگاهش بازتاب دارد که هنگام گفتگو با وی احساس غربت نمی کنی . دکتر هوشمند صفایی مدیری است که به ورزش کردن علاقه دارد و اغلب شبها در حالی که لباس ورزشی بر تن دارد بر روی پل طبیعت در کنار مردم پیاده روی می کند . وی ساده و آراسته می پوشد و همیشه لبخند به لب دارد .

دکتر خدادادی مدیری که لباس فرم می پوشد
از نکات بارز در نوع پوشش مدیر کل هلال احمر استان خوزستان می توان به لباس فرم پوشیدن وی اشاره کرد . به روایت تصاویری که از وی در رسانه ها منتشر شده است ، خدادادی حتی در برخی از مصاحبه های خبری نیز لباس هلال احمر به تن دارد و این نشان از تعهد این مدیر به مجموعه ی تحت تصدی اش است . مدیر کل هلال احمر خوزستان با پوششی ساده و آراسته ، چشمانی درشت ، قامتی متوسط و چهره ای جدی در زمره ی مدیران برازنده و خوش پوش استان قرار دارد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
شهروند خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
comment
0
11
comment خدای را شاکریم که با این گزارش مشکلات مردم استان حل خواهد شد.
comment
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
comment
0
5
comment تو را به خدا این گونه خبرا یعنی چی !!!!؟؟؟؟
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
comment
0
5
comment سلام
این هم نوعی تبلیغ برای مدیران استانمان که توسط سایت شما دارد انجام میشود .
comment
فرهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
comment
0
5
comment خانم ممبینی سلام
راستی میگم که آخرین وضعیت و تصمیم راجع به ریزگردها چی شد ؟
لطفا در این خصوص هم گزارشی به مردم استان ارایه بفرمایید.
comment
احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
comment
3
1
comment اميد حاجتي و أمير حسين نظري رئيس سابق سازمان صمت مدير خوش پوش در استان
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
comment
1
5
comment خيلی بيکار تشريف داری بابت اينم حقوق می گيری ؟؟؟؟
comment
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
comment
0
1
comment سرکار خانم ممبینی .
سلام و شب بخیر
نگاه حرفه ای به موضوع مطرح شده داشته اید که در هر حال مفید و سودمند میباشد ؛ خواه غربالگری و بررسی تخصصی و سنجش بازخورد افکار عموم با موضوع پنهان شده در ذات گزارش خود و یا اینکه با ذکاوت ترویج ضرورت پوشش صحیح و سازمانی مدیران و تاثیرگذاری های مثبته بعدی بر روی دیگر کارکنان و ارباب رجوع .
اما ؛ زیبنده تر و کامل تر آنکه در کنار این پردازش :
آن لباس فاخر ؛ ارزشمند و ماندگار تاریخ این سرزمین را در نگاه خاص و خوش بینانه و با ظرافت در کلکسیون بالا اشاره ای مینمودید ؛
در اروپا فندک ZIPPO سنگر سربازان جنگ جهانی هنوز حفظ و تبلیغ میشود و مورد علاقه جهانیان واقع شده است به پاس بزرگداشت سختی های دوران نبرد و شب های سرد جبهه ها و استمرار خاطرات ارزشمند ؛
صمیمانه پیشنهاد میکنم زیباتر مینمود لباس مقدس و ماندگار رزمنده گان هشت سال دفاع مقدس جانانه جبهه های جنگ تحمیلی و دیگر نهاد های محترم نظامی که به مثابه دیگر مدیران کل در جلسات مورد توجه حضور دارند و عموما مشابه دیگر ادارات با ارباب رجوع مرتبط میباشند اشاره میگردید .
سپاسگزارم .
موفق باشید .
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
comment
1
4
comment سلام گزارش سخیفی بود و حرفی برای گفتن نداشت
comment
خورشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
comment
1
4
comment سلام چند سال پیش ...روزنامه ...هم بدلیل دوستی و صمیمیت از خوشتیپی و لباس دو فرماندار در روزنامه شروع به تعریف و تمجید و تملق زیاد نمود که با عکس العمل منفی مردم و انتقادات بسیار زیاد اطرافیان به اشتباه خود پی برده و مجبور به عذرخواهی شده و عملکرد مدیران را مشمول تعریف دانستند نه تیپ و ظاهر آنان را البته اگر در قامت دیپلمات یا سفیر بودند اشکال نداشت ولی این عزیزان مدیران مهمترین دستگاههای استان هستند که عملکرد آنها تعیین کننده است نه تیپ آنها
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
comment
0
1
comment خداوکیلی این چه گزارش مسخره ای بود
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment خانم ممبینی موضوع گزارش بکر وبدیع بود واقعأ موضوع خوبی بود ولی بعضی ویژگی ها به بعضی مدیران نمی خورد اینجا هم مطرح نمی کنم چون آقای عبدالله سانسور می کندو سلطان هم بر آشفته خواهد شد.!!!!!!!!
comment
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
comment
2
0
comment سلام خانم ممبینی.، گزارش زیبایی بود.میخوام خسته نباشید عرض کنم،من تا به حال اهواز سفر نکردم، اما شهر اهواز رو دوست دارم، منتظر گزارشهای قشنگت هستم،.
comment
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
comment
0
0
comment خیلی مسخره بود... شوشان لطفا شان اخبارتو حفظ کن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار