اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از کشف کلاهبرداری سه میلیارد ریالی با وعده اخذ وام بانکی و دستگیری شش کلاهبردار در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حفیظ الله خواجوی از شناسایی و دستگیری فردی به هویت 'ص – ک' با سابقه کلاهبرداری در زمینه وعده اخذ وام از بانک های استان خبر داد و گفت: فرد مذکور در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به نحوه کلاهبرداری متهم گفت: وی با وعده اخذ وام ، با اخذ سند ملکی و دادن وعده کرایه سند ملکی، اقدام به اغفال طعمه های خود می نمود و در این راستا مبالغی از آنها اخذ می کرد و پس از مدتی با بهانه های مختلف به وعده خود عمل نمی کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه متهم تعداد 140 پرونده تشکیل شده اخذ وام از بانک کشف شد، که در ادامه در تحقیقات و بازجویی فنی و ارائه مستندات کافی، متهم با همدستی پنج نفر دیگر در زمینه کلاهبرداری اعتراف کرد، که در چند عملیات جداگانه پنج متهم دستگیر شدند.

سرهنگ خواجوی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به سه میلیارد ریال کلاهبرداری از طعمه های خود اعتراف کردند ، خاطر نشان کرد: شش متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار