اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
بی شک برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری شد و برای دستیابی به نتابج مثبت و ارزنده این مهم، هماهنگی بین همه نهادهای مسوول و هدایت جریان‌های سیاسی کشور، نیازمند انسجام ملّی است، همچنین با هماهنگی و هم افزایی بین دولت و ملت، کشور بیش از پیش در مسیر توسعه و آبادانی قرار می گیرد.
با این مقدمه، می توان گفت: که در بیانات گهر بار رهبر معظم انقلاب توصیه به تقویت اقتصاد ملی، رشد سرمایه‌گذاری با تکیه بر نیروی انسانی و ظرفیت‌های داخلی مورد تأکید قرار گرفته بود، همچنین رهبر معظّم انقلاب همچون گذشته که از دولت های قبلی حمایت می کردند از تلاش‌های دولت فعلی نیز حمایت کردند، ناگفته نماند که طبق فرمایش های معظم اله چنانچه بین دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی به وجود آید، کشور با هیچگونه مشکلی مواجه نمی شود و پیشرفت در کارها بهتر صورت می گیرد و باید تاکید شود که امروز توجه به این پیام، یک وظیفه‌ی شرعی محسوب می‌شود که از سوی ولی‌فقیه زمان بر عهده ما گذاشته شده است و و بسیار حائر اهمیت است.
در این برهه کنونی، بسیار واجب و ضروری است تا با اهتمام بسیار، به شعار نوروزی رهبری عمل شود، همچنین اگر این همکاری صمیمانه از دو سو شکل بگیرد، یقیناً همه‌ی آنچه را که جزو آرزوهای ما است دست‌یافتنی خواهد شد و آثار آن را مردم به عینه مشاهده می کنند.
به فرموده رهبر معظم انقلاب «دولت، کارگزار ملّت است؛ و ملّت، کارفرمای دولت است.» و هر چه بین ملّت و دولت صمیمیّت، همکاری و همدلی بیشتری شود، پیشرفت در کارها بهتر صورت می گیرد. البته رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت را اعتماد معرفی می کند که چنانچه دولت و ملت به یکدیگر اعتماد کنند؛ آثار و نتایج آن را خواهند دید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار