اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
رییس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور تاکید کرد: با توجه به پروژه‌های در حال اجرا وفعالیت‌های خوبی که در راه توسعه گردشگری در خوزستان با حمایت استانداری انجام شده، آینده روشنی در انتظار گردشگری استان است.
 رییس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور از پروژه های آبی گردشگری اهواز در جاده ساحلی غرب و شرق اهواز بازدید کرد و اهواز را به مقصد آبادان ترک کرد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  از تاسیسات جدید گردشگری در اهواز دیدن کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشکری؛ مسعود سلطانی‌فر در سفر یک‌روزه نوروزی خود به این استان که به منظور بازدید از ظرفیت‌های ارتقایافته خوزستان در حوزه گردشگری انجام شد، از اسکله قایق‌های شخصی در اهواز دیدن کرد.

گفتنی است، این اسکله که از تاسیسات تازه گردشگری در شهر اهواز است با 130 میلیارد ریال اعتبارازسوی استانداری برای توسعه گردشگری آبی در این استان که در مسیر رود کارون، پایین‌تر از پل پیاده‌روی طبیعت واقع شده است، بخشی از برنامه جامع گردشگری آبی در خوزستان است.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در زمینه زیرساخت‌های مورد نیاز و اصلاح‌های زیست‌محیطی آب‌های خوزستان به منظور بهبود کیفیت در حوزه گردشگری تاکید کرد: وقتی روند توسعه گردشگری آغاز می‌شود، بخشی از کاری که در این توسعه باید انجام شود حفظ شرایط زیست‌محیطی است.

وی افزود: بطورطبیعی کنترل فاضلاب‌ها و پساب‌هایی که به کارون و رودهای دیگر خوزستان می‌ریزد بخشی از این توسعه است. همچنین مسایل آب‌وهوایی و اقلیمی استان نیز در این برنامه در نظر گرفته می‌شود که این زیرساخت‌ها با اقدامات فرابخشی به مرور پیشرفت می‌کنند.

معاون رییس‌جمهوری درباره سفر امروز خود به خوزستان تاکید کرد: با توجه به پروژه‌های در حال اجرا وفعالیت‌های خوبی که در راه توسعه گردشگری در خوزستان با حمایت استانداری انجام شده، آینده روشنی در انتظار گردشگری استان است.

130 میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان توسط استانداری در نظر گرفته شده است. 

در سفر هیات دولت به استان خوزستان بر استفاده از ظرفیت های گردشگری این استان در راستای ایجاد اشتغال تاکید شد.

استان خوزستان با آغاز سفرهای نوروزی میزبان مسافران نوروزی از سراسر کشور می باشد.

گفتنی است سازمان عمران ساحل کارون هفت پروژه گردشگری در حوزه رودخانه کارون ،بهمنشیر و تالاب شادگان اجرای می کند. در مجموع پنج طرح گردشگری در مقطع اهواز تا شهرستان کارون ،یک طرح در جزیره شادمانی آبادان و یک طرح نیز در شهرستان شوشتر اجرا می شود که سازمان عمران ساحل کاورن تلاش دارد تا در موعد مقرر خود این پروژه ها آماده بهره برداری شود.





مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
comment
0
0
comment بهتر است مدیرعامل آبفای کشور از وضعیت فاضلاب اهواز دیدن بعمل آورند شاید فرد پاسخگو و با انگیزه ای منصوب نمایند
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
comment
0
0
comment بهتر است مدیرعامل آبفای کشور از وضعیت فاضلاب اهواز دیدن بعمل آورند شاید فرد پاسخگو و با انگیزه ای منصوب نمایند
comment
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
0
0
comment از اداره میراث فرهنگی استان می خواهیم که یک نفر کارشناس خبره و کاردان و با تجربه در امور گردشگری و میراث فرهنگی برای شهرستان باوی انتخاب نمایند تا این شهرستان بتواند از کارشناس مربوطه که مدیرت این اداره را بعهده می گیر د استفاده کند و توسعه یابد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار