اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۳
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
تقی زاده افزود: در ستادهای اسكان راه اندازی غرفه مواد غذایی، در برخی ستادها پخت غذای گرم با نرخ مناسب، استقرار تیم پزشكی، پیك موتوری راهنمای مسافران نوروزی و غرفه محصولات فرهنگی را داشته ایم.
مدیركل آموزش و پرورش خوزستان از ورود ۲۶۲ هزار و ۲۳۴ نفر روز مهمان نوروزی به ستاد اسكان آموزش و پرورش این استان خبر داد.

محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: تا امروز ستاد اسكان آموزش و پرورش خوزستان میزبان ۲۶۲ هزار و ۲۳۴ نفر روز مهمان نوروزی بوده است. شب گذشته ظرفیت مدارس ستاد اسكان شهرستان آبادان و نواحی چهارگانه اهواز تكمیل شد به همین دلیل اجازه دادیم تا در این مدارس چادر هم برپا كنند.

وی افزود: در ستادهای اسكان راه اندازی غرفه مواد غذایی، در برخی ستادها پخت غذای گرم با نرخ مناسب، استقرار تیم پزشكی، پیك موتوری راهنمای مسافران نوروزی و غرفه محصولات فرهنگی را داشته ایم.

مدیركل آموزش و پرورش خوزستان تصریح كرد: راه اندازی نمایشگاه كتاب و غرفه های مایحتاج ضروری از دیگر كارهایی است كه در ستاد های اسكان مهمانان نوروزی انجام شده است.

تقی زاده یادآور شد: در ستاد اسكان نوروزی سال ۹۴ آموزش و پرورش خوزستان، ۴۰ ستاد و پایگاه فعال بوده و یک هزار و ۲۱۷ مدرسه را در اختیار مهمانان قرار می دهیم. همچنین ۳۵۰ مورد کلاس در سطح ویژه، دو هزار و ۱۵۰ کلاس در سطح الف، چهار هزار و ۱۵۰ کلاس در سطح ب و چهار هزار و ۳۶۷ کلاس در سطح ج قرار دارند.

وی عنوان كرد: دو هزار و ۹۵۰ نفر به عنوان عوامل ستادی، اجرایی و سرایداران در ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان فعالیت می کنند.

مدیركل آموزش و پرورش خوزستان بیان كرد: حدود ۵۰۰ هزار کروکی و نقشه مدارس مجری طرح اسکان مهمانان نوروزی پیش بینی شده و در طول ایام نوروز میان مسافران توزیع می شود.
تقی زاده تاكید كرد: سامانه پیامکی به منظور خیر مقدم به میهمانانی که در مدارس پذیرش می شوند ایجاد شده است. ۱۶ مرکز رفاهی و هشت مرکز درمانی در طول ایام نوروز به مهمانان خدمات رسانی می کنند. مایحتاج به همراه تعدادی اقلام ضروری تامین و در اختیار مدارس مجری اسکان قرار گرفته و تمهیدات لازم به منظور فعالیت های فرهنگی، تفریحی و مذهبی از جمله برگزاری نماز جماعت، برگزاری نمایشگاه کتاب، پخش فیلم در محل ستاد مقدمات و برنامه های ورزشی نیز فراهم شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار