شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
حسام الدین آشنا به منظور حضور در یادمان های شهدا از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال تعدادی از معاونان استاندار خوزستان و مسوولان استانی قرار گرفت.وی در ابتدای سفر به خوزستان در یادمان معراج شهدای اهواز حضور یافت و به شهدای تازه تفحص شده ادای احترام کرد.
مشاور امور فرهنگی و نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور روز چهارشنبه به منظور زیارت یادمان های شهیدان به استان خوزستان سفر کرد.

حسام الدین آشنا به منظور حضور در یادمان های شهدا از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال تعدادی از معاونان استاندار خوزستان و مسوولان استانی قرار گرفت.

وی در ابتدای سفر به خوزستان در یادمان معراج شهدای اهواز حضور یافت و به شهدای تازه تفحص شده ادای احترام کرد.

مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی قرار است با سفر به یادمان شهدای شرهانی علاوه بر زیارت شهدای گلگون کفن و گمنام این یادمان، در نشستی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام و دیگر مسوولان این استان شرکت کند.

حضور در یادمان شهدای فکه و محل شهادت شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم از دیگر برنامه های نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

سفر مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی به استان های خوزستان و ایلام یکروزه است و اخبار تکمیلی آن متعاقبا ارسال می شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment ضمن خير مقدم به نماينده محترم رييس جمهور محترم
ضمن تبريك سالگرد ١٢ فروردين
لطفا اطلاع رساني شود ؛
خواهشمند است از مسئولين و مديران مربوط در استان خوزستان بخواهيد در اين مدت از يكهفته آخر اسفند ١٣٩٣ تا امروز كه ١٢ فروردين ١٣٩٤ است توضيح بدهند كه چرا انواع ميوه هاي گران قيمت و البته بي كيفيت وارداتي كه اكثر مردم خوزستان هم توانايي خريد آنها را در خود نمي بيننددر بازار ميوه و تره بار خوزستان به وفور يافت مي شوند اما از وعده هاي دولت مبني بر توزيع ميوه شب عيد و ايام تعطيلات در خوزستان اثر وخبري نبوده و نيست !!؟؟؟
جناب آقاي آشنا مطمئن باشيد دستهاي سود جو و مافيايي اينجا در كار هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار