شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۶

جهان گزارش داد: شاید مهم‌ترین حرکتی که تقابل مستقیم لیالی با لیدر جریان انحرافی را آشکار کرد، برکناری و عزل "ع" از سمت معاونت حج و عمره سازمان بود که این حرکت لیالی با توجه به ارتباط مستقیم آقای "ع" با جریان انحرافی، معنای آشکار و پیام روشنی با خود به همراه داشت.

در ادامه گزارش این سایت آمده است: در واقع لیالی با در دستور کار قرار دادن خط‌مشیی که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در حوزه حج و عتبات ترسیم شده بود، نشان داد که چندان تمایلی به نزدیکی و تن دادن به خواسته‌‌های جریان انحرافی در سازمان ندارد و لااقل در طول یک سال گذشته با اصرار معناداری سعی در اعلام علنی این مسئله نیز داشت به گونه‌ای که در بسیاری از دیدار‌ها، برنامه‌های کاری و نشست‌های خبری خود به صراحت خود را "مجری و خادم طرح‌ها و سیاست‌های اعلامی از سوی بعثه مقام معظم رهبری" معرفی می‌کرد.

البته سخنان حجت‌الاسلام قاضی عسکر؛ نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج در مراسم روز گذشته تودیع لیالی به نوعی مهر تایید بر عملکرد و ادعاهای لیالی در خصوص حرکت در مسیر ترسیمی از سوی بعثه مقام معظم رهبری زد.

لازم به ذکر است پس از لیالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید احمد موسوی، نماینده سابق و نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز  را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار