اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
سرهنگ قاسم قدرتی گفت: در برخی محورهای خوزستان از جمله اهواز- اندیمشک، اهواز - آبادان، آبادان - ماهشهر، هندیجان - دیلم، امیدیه -دیلم، اهواز - رامهرمز ، بهبهان -گچساران ، اهواز - هفتگل - باغملک - ایذه - دهدز از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار است.
رییس پلیس راه خوزستان گفت: برخی از محورهای خوزستان امروز چهارشنبه از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار است که رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند.

سرهنگ قاسم قدرتی چهارشنبه اظهار کرد: در برخی محورهای خوزستان از جمله اهواز- اندیمشک، اهواز - آبادان، آبادان - ماهشهر، هندیجان - دیلم، امیدیه -دیلم، اهواز - رامهرمز ، بهبهان -گچساران ، اهواز - هفتگل - باغملک - ایذه - دهدز از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مسیر مسدود شده در خوزستان نداریم ، افزود:تردد موتورسیکلت، کامیون و تریلرهای حامل سوخت،و وانت هایی که مسافر حمل می کنند امروز و فردا در جاده ها ممنوع است و در صورت مشاهده توقیف می شوند. 

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: از 25 اسفند تا پایان روز یازدهم فروردین امسال، سفرهای نوروزی35 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته و با تمهیدات اتخاذ شده میزان فوتی ها 63 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: همچنین در این مدت، تصادفات جرحی 9 درصد و تصادفات خسارتی 33 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

سرهنگ قدرتی افزود: بیشترین وسیله مقصر در تصادفات فوتی و جرحی، پراید با 48 درصد اعلام شده است.

وی ادامه داد: انواع پژو با 16 درصد، سمند 11 درصد، انواع وانت 9 درصد و موتورسیکلت با هفت درصد در رده های بعدی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در این مدت، یک هزار و 282 دستگاه خودرو، 933 دستگاه موتورسیکلت، 14 هزار و 576 دستگاه خودرو به دلیل سرعت غیر مجاز توقیف شده است.

سرهنگ قدرتی افزود: همچنین 18 جلد گواهینامه که نمره منفی آنها به 30 درصد رسیده ضبط و به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: با آزمایش اعتیاد از 955 راننده، 174 مورد مثبت شناسایی شد که به مدت شش ماه از رانندگی محروم شدند.

وی توصیه کرد: با توجه به اینکه 98 درصد از مسیرهای منتهی به تفرجگاه های خوزستان دوطرفه است، رانندگان نباید برای رسیدن به مقصد عجله کرده، و بایداز سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

سرهنگ قدرتی گفت: از ساعت 16 تا 23 روز سیزدهم، تردد در مسیر ملاثانی به شوشتر ممنوع و مسیر جایگزین ملاثانی به سه راهی گاوسوار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار