اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان:
اشرف عسکری، مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان در خصوص پروژه های گردشگری گفت: پنج پروژه مهم گردشگری در اهواز با نام های مجموعه ساحلی کیانپارس، پروژه پله‌ های سنگی، عامری، گلستان و کارون در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری برسد.
اشرف عسکری، مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان در خصوص پروژه های گردشگری گفت: پنج پروژه مهم گردشگری در اهواز با نام های مجموعه ساحلی کیانپارس، پروژه پله‌ های سنگی، عامری، گلستان و کارون توسط سازمان عمران ساحل کارون در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه مجموعه تفریحی، گردشگری و ورزشی گلستان هزار و ۸۰۰ متر زیربنا دارد که شامل رستوران، اسکله (جت اسکی و قایقرانی) است.

وی در رابطه با اعتبار این پروژه ها افزود: تا الان رقم قطعی برای آن منظور نشده زیرا باید ارقام را با توجه به سال جدید برآورد هزینه کنیم.

عسکری با اشاره به شروع پروژه های دیگری در آبادان، شادگان و شوشتر اظهارداشت: برخی از این پروژه های در سال گذشته شروع و امسال تکمیل و به نتیجه خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: یک طرح در جزیره شادمانی آبادان امسال کلید خواهد خورد. این پروژه در مساحت ۴۸ هکتار واقع در میدان طیب شهرستان آبادان و با اعتبار مصوب ‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی از محل منابع استانداری در حال اجرا است.


شایان ذکر است، در راستای تبدیل خوزستان به قطب گردشگری کشور، استاندار خوزستان با امضای تفاهم نامه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه مناطق گردشگری خوزستان به یکی از مهمترین تصمیمات استراتژیک دوران مدیریت خود دست زده است.

این تفاهم نامه بنا به گفته مسعودسلطانی فر معاون رئیس جمهور، اولین بار با استان خوزستان منعقد شده که در آن  بنا شده است طرح های گردشگری خوزستان را طی سه سال آینده یعنی از سال ۹۴ تا ۹۶ تعریف و مشخص شود.


گفتنی است سازمان عمران ساحل کارون هفت پروژه گردشگری در حوزه رودخانه کارون ،بهمنشیر و تالاب شادگان اجرای می کند. در مجموع پنج طرح گردشگری در مقطع اهواز تا شهرستان کارون ،یک طرح در جزیره شادمانی آبادان و یک طرح نیز در شهرستان شوشتر اجرا می شود که سازمان عمران ساحل کاورن تلاش دارد تا در موعد مقرر خود این پروژه ها آماده بهره برداری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار