شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
مشاور عالي سازمان سنجش با بيان اينكه آخرين مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامي دستگاه‌های اجرايی 17 فروردين ماه برگزار می‌شود، گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خرداد 94 برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و برای استخدام پیمانی آنها در سال 94 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس از ساعت 15 دوشنبه 10 فروردین از تاریخ سازمان سنجش آغاز شد و دوشنبه 17 فروردین پایان می‌پذیرد. 

وی افزود: شرایط و ضوابط هر یک دستگاه‌ها در دفترچه راهنما آمده و اطلاعیه ثبت نامی مربوط نیز دوشنبه 10 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: این آزمون روز جمعه اول خرداد سال 94 در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و تا ساعت 8 امروز نیز تعداد 21 هزار و 550 نفر (تعداد 3 هزار و 800) نفر برای شرکت در آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد 17 هزار و 750 نفر در سایر دستگاه های اجرایی) ثبت نام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوشنبه 17 فروردین آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است توصيه مي‌شود داوطلبانی در زمان باقی مانده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
1
comment چرا سازمان مدیریت هیچ نظارتی بر اجرای قانون خدمات کشوری و آگهی های استخدامی نمیکند؟؟

بطور مثال در همین آگهی استخدام فراگیر 94 حداکثر سن استخدام ثبت احوال تهران برای لیسانس 32 سال و کارشناسی ارشد 35 سال تعیین شده در حالی که همزمان در همان دفترچه ثبت احوال خراسان شمالی حداکثر سن برای لیسانس را 40 سال اعلام کرده!!!!
مگر چند نوع قانون خدمات کشوری داریم؟؟برای تهران یک قانون هست برای بجنورد یک قانون دیگه؟؟؟

تازه دیگر سازمانها هم سن 30 سال یا 28 سال برای حداکثر سن اعلام کردن.عجیبتر آن است که شغلهای اعلامی برای این سازمانها شبیه هم هست اما سن استخدامی را هر سازمان به میل خودش میزند.
پس قانون خدمات کشوری بدرد چی میخورد لطفا سازمان مدیریت نظارت کنند و پاسخگو باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار