اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
سرهنگ سیدمحسن عرفانی رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: یک مالباخته در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت مدتی قبل تلفن همراهم زنگ خورد و فردی با معرفی خود به عنوان کارشناس بیمه و تبلیغات در خصوص تخفیف ۴۰ درصدی بیمه خودرو از من خواست که با ارائه مشخصات عابر بانکم و واریز مبلغ بیمه به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم از ۴۰ درصد تخفیف برخوردار شوم.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام بیمه خودرو و تخفیف ویژه برای بیمه شدن، ترغیب شدم خودرو را بیمه کنم و با ایجاد رمز دوم و ارسال آن به همراه سایر اطلاعات حساب بانکی به صورت پیامکی به شماره ارائه شده ، متوجه شدم مبلغ ۵ میلیون ریال از حسابم به صورت غیر مجاز کسر شد و از بیمه خبری نشد.

عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا بعد از شنیدن اظهارات شاکی بلافاصله اقدامات فنی تخصصی خود را آغاز و پس از یک سری تحقیقات فنی با استفاده از سرنخ های دیجیتالی به جامانده، متهم را شناسایی و در محل مخفیگاهش دستگیر کرد.

وی اضافه کرد: متهم ۳۴ ساله بود پس از بازجویی هایی به عمل آمده و اعتراف به جرم برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص این پرونده کلاهبرداری به شهروندان توصیه کرد فریب تبلیغات غیر معمول افراد ناشناس را نخوردند و هرگز رمز حساب عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار