اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
شهردار هندیجان
درویشی بیان کرد: از استاندار پر تلاش و فهیم استان خوزستان می خواهم نسبت به استرداد مبلغ فوق به شهرستان هندیجان اقدام نمایند تا مردم هندیجان از حق و حقوق خود بهره مند شوند.
شهردار هندیجان در گفتگو با خبرنگار شوشان گفت: مسئولین استان خوزستان می بایست نسبت به حقوق از دست رفته مردم هندیجان که سالهاست به حساب اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر واریز می شود اقدام نمایند.

غلامرضا درویشی شهردار هندیجان در ادامه افزود: نفت هندیجان از دو میدان نفتی بحرکانسر و میدان هندیجان که توسط لوله جهت پالایش به شرکت فلات قاره ایران که به منطقه  امام حسن در استان بوشهر انتقال می یابد است، که ارزش افزوده آن بالغ بر 2 میلیارد تومان است که این مبلغ حق و حقوق مردم مظلوم و محروم هندیجان می باشد که یک ریال آن هم به هندیجان تعلق نمی گیرد که متأسفانه این مبلغ به استان بوشهر واریز می شود.

درویشی بیان کرد: از استاندار پر تلاش و فهیم  استان خوزستان می خواهم نسبت به استرداد مبلغ فوق به شهرستان هندیجان اقدام نمایند تا  مردم هندیجان از حق و حقوق خود بهره مند شوند.

شهردارهندیجان تصریح کرد: هندیجان در جنوب شرق ماهشهر قرار دارد و با داشتن میدان های بزرگ نفتی از طرفی با آلایندگی های زیست محیطی پتروشیمی ها مواجه است و از  طرفی دیگر از عایدات سود نفتی بهره نمی برد.

وی تأکید کرد: امیدواریم مسئولان توجه خاصی در این خصوص به هندیجان داشته باشند که اگر این امر تحقق یابد توسعه شهری هندیجان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار