اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
در هفته سلامت امسال صورت می گیرد
به منظور تحقق برنامه های هفته سلامت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حضوری فعال دارد.

به گزارش وبدا، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با بیان اینکه شعار هفته سلامت «عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت» و شعار بهداشتی سال ("ایمنی غذا"، از مزرعه تا سفره) نامگذاری شده است. گفت: امسال این معاونت همچون سال های گذشته با حضور و مشارکت فعال خود سعی در آگاه سازی شهروندان خوزستانی با اهداف هفته سلامت، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت می کند.

وی افزود: هفته سلامت همه ساله به منظور جلب مشارکت همکاری های بین بخشی و دستگاه های مرتبط با سلامت مردم، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تأکید بر اصلاح روش های زندگی برای تأمین سلامتی مردم و به ویژه با موضوع «شعار سال» ، جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیش گیری برای داشتن جامعه ای سالم و برجسته سازی موفقیت ها و دستاوردهای حوزۀ سلامت و بیان چالش های موجود و انتظارات برگزار می شود .
مخمل زاده در پایان برگزاری جشنواره غذای سالم با مشارکت دستگاه های اجرایی همچون شهرداری، صدا و سیمای مرکز خوزستان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و سایر دستگاه های مرتبط ، عیادت از بیماران، برگزاری همایش علمی و دوره های آموزشی ویژه مربیان بهداشت مدارس و حضور فعال در برنامه های رادیویی و تلویزیونی را از مهمترین برنامه های این معاونت برشمرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار