اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: باید امکانات دانشگاه را درست مدیریت و با درآمدزایی دانشگاه، وابستگی به شهریه را کم کرد.

ملک محمدی اظهارکرد: تعداد دانشجویان نسبت به امکانات و صندلی دانشگاه آزاد کمتر است و این نشان می‌دهد که دانشگاه رشد کمی خود را انجام داده و اکنون باید به سمت کیفی‌سازی حرکت کند.

وی افزود: در کیفی‌سازی اقدامات بسیاری باید انجام شود و برای ارتقای کیفیت نیازمند جذب هیات علمی، ایجاد آزمایشگاه‌ها و تامین تجهیزات لازم در بخش امکانات رفاهی و ورزشی هستیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد واحد اهواز با اشاره به این که این پشتیبان اهداف دانشگاه است، گفت: طبق اهداف و ماموریت‌های تعریف شده، معاونت اداری و مالی موظف است تمام شرایط و محیط را مناسب با اهداف جهت تامین امکانات و تجهیزات مهیا کند تا کمترین خلایی در ماموریت دانشگاه ایجاد نشود.

ملک محمدی ادامه داد: امسال قرار شده که از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به بیرون از دانشگاه خدماتی ارائه شود تا از این طریق دانشگاه درآمدزایی داشته و از وابستگی به شهریه کاسته شود.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر ساختار سازمانی دانشگاه باید اصلاح شود تا نیروی انسانی دانشگاه متناسب با توانمندی‌های خود فعالیت کنند و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز امکانات بسیاری در اختیار دارد که باید متناسب با نیاز مورد استفاده و درست مدیریت شود.

ملک محمدی گفت: باید در دانشگاه به صورتی عمل شود تا تنها دغدغه دانشجو تحصیل و درس خواندن باشد. ما به دانشجو به دید اقتصادی نگاه نمی‌کنیم.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
comment
0
0
comment با صندلى هاى داخل بازار
comment
فاطمه عسکری فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
comment
0
0
comment سلام خسته نباشد
من دانشجوی رشته روانشناسی عمومی واحد بهبهان هستم و میخوام مهمان بگیرم برای دانشگاه آزاداهواز ولی متآسفانه مثل اینکه انتقال ب اهواز ممنوه اعلام شده مشه خواهش کنم راهنمایی کنید ک آیااین موضوع صحت داره یا خیر؟
خیلی برام مهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار