اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
ابوالفضل بابادی شوراب 

 
آقای بیژن عالیپور مدیر محترم مناطق نفتخیز جنوب

چه تفاوتی ست بین نفت تهران و مسجدسلیمان(؟)که هرکدام از بازیکنان همنام تهرانی حدقل دستمزد سالیانه شان تقریبا یک میلیارد تومان است و حداکثر هزینه تیم مسجدسلیمانی حدود 2 تا 3 میلیارد تومان؟

چرا باید تیمی همچون نفت مسجدسلیمان که متعلق به مرکز جغرافیای نفت ایران می باشد مشکل مالی داشته باشد؟

بخاطرکوتاهی های تان چه پاسخی برای جوانان مسجدسلیمان و زاگرس میانی دارید؟

شما که مدعی هستید دلتان برای این دیار می تپد،چرا از سرمایه های این دیار که جوانان با استعدادش می باشد،حداقل در زمینه ورزش حمایت نمی کنید؟

مطمئنا هر آدم منصفی که بازی های دو تیم نفت (مسجدسلیمان و تهران)را مشاهده کرده باشد و تماشاگران آن را مقایسه نماید- تاکید می کنم اگر واقعا منصف باشد-اعتراف خواهد نمود که تماشاگران یک بازی نفت مسجدسلیمان به اندازه تمام تماشاگران بازی های نفت تهران در فصل بوده و حتی شاید بیشتر....

آیا انصاف است مردمی که با این شور و هیجان و به امید تماشای بازی تیم موردعلاقه شان می نشینند سرشکسته و ناراضی از زمین فوتبال خارج شوند؟

آیا هزینه 5-6 میلیاردی مناطق نفتخیز برای این تیم نسبت به هزینه های متفرقه اداره تحت مدیریت تان قابل مقایسه می باشد؟

چرا از پرداخت این حداقل پول که شما می توانید-با اختیاراتی که دارید- و در قانون هم درصدی از درآمد تولید و فروش در قالب بحث ورزش اختصاص یافته دریغ می ورزید؟

آیا این 5-6 میلیارد تومان یک درصد از بودجه ای که به این منظور در قانون درنظر گرفته شده است که شما باید پرداخت نمایید هم می شود؟

متاسفم برای خودم و شما،که برای حفظ منافع شخصی و موقعیت خودمان شعارهای منطقه ای و جغرافیایی می دهیم و حتی بر اساس قانون هم حاضر نیستیم پاسخگوی نیازهای منطقی مردمان همشهری و هم استانی خود باشیم!

شاید بگویید اینگونه بودجه هایی پیش بینی نشده است ولی مردم هوشیار حرف ما را باور نخواهند کرد،چرا باید ذوب آهن اصفهان،سپاهان اصفهان،تراکتورسازی تبریز،فولاد خوزستان،نفت تهران و....(بازهم اسم ببرم؟!!)بصورت رسمی و باشگاههای خصوصی غیر رسمی از این منابع مالی که عمده آن تحت مدیریت جنابعالی و امثال جنابعالی می باشد استفاده کنند و نفت مسجدسلیمان....؟

چرا از رسیدن این منابع به دست جوانان و علاقه مندان شایسته خودداری می کنید؟

شاید یکی از دلایل اینکه در این مطلب تند برخورد کردم این باشد که دیگر مدیری را که شمه دلسوزی این جغرافیا در آن وجود داشته باشد و بتواند با داشتن این جایگاه به مردم کمک کند نصیب ما نگردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار