اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
درهفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان /استاندار: اززحمات بی توقع خیرین مدرسه ساز سپاسگزارم
 عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درهفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  خوزستان که صبح امروز یکشنبه درسالن کتابخانه مرکزی اهواز برگزارشد حضوریافت و دستان خیرین را به گرمی فشرد و گفت : اززحمات بی توقع شما سپاسگزارم .

  به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان ،مقتدایی  کارخیر به ویژه احداث مدرسه برای باسواد کردن انسان های  بی سواد , زیباترین عمل انسانی قلمداد کرد و گفت : شهروند  خوزستانی  , زمانی که دردوران دفاع مقدس برای حفظ کیان نظام و موطن ازفرزند عزیزش می گذرد, ازمال و ثروتش برای آبادانی این مرزبوم  به راحتی می گذرد و خود را از وصله  مال و منال که به تن برخی ها سفت چسبیده است , رها و آزاد می سازد.

   استاندارخوزستان گفت : جامعه ای که آن گونه برای استقلال مملکت , ازفرزندش می گذرد قطعا دراین زمینه راحت تر عمل می کند . یتیم نوازی , ایجاد سرپناه برای بی سرپناهان  ازکارهای نیک است اما باسواد کردن یک انسان بی سواد اجرش کمترنیست  چون فرد بی سواد ممکن است بعدها متخلف شود و سرازجایی درآورد که هزینه سنگینی متوجه جامعه نماید.

  استاندارخوزستان خواستار مشارکت بیشتر افراد خیرو نیکوکار درامر مدرسه سازی به ویژه درمناطق محروم عشایری شد و  افزود:  امروز که جمعی از نیکوکاران دراین مراسم گردهم آمده اند  نشان از علاقمندی و عزم  آنان  برای انجام کارخیردارد . انشا الله خداوند به همه ما توفیق این خدمت را عنایت فرماید و همه مان عاقبت به خیرشویم .

  مقتدایی  گفت : کارثواب و خیر مراتبی دارد.  هرچه سخت ترباشد ارزشش بیشتراست .

 استاندارخوزستان بااشاره به نقش محوری مادر درتربیت خانواده , اینکه ستون خیمه ها , مادراست ,گفت :  اگردرجایی نیاز به مدرسه دخترانه و پسرانه داشت  و لاجرم بنا باشد یک باب مدرسه درآنجا  تاسیس شود , ساخت مدرسه دخترانه اولی تراست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار