اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
تقی زاده با اشاره به مطالبات آموزش و پرورش خوزستان از دستگاه​هاي اجرايي افزود: آموزش و پرورش استان مبلغ 230 ميليارد تومان از دستگاه​هاي مختلف طلب دارد و تاكنون حتی يك ریال از آن وارد سازمان نشده است.
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه کلاس های تقویتی پایه سوم متوسطه و کنکور از شاخص های ارزیابی ملی هستند گفت: باید برنامه های ما در این زمینه به سطح برنامه های ملی برسد.

به گزارش ایرنا محمد تقی زاده یکشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در سرسرای جلسات استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای خوب این برنامه ها، دانش آموزان سطح پایه سوم متوسطه با شرکت در کلاس های تقویتی و کنکور سهم قابل قبولی از قبولی های کنکور را در کشور به خود اختصاص دهند. 

وی افزود: کلاس های تقویتی پایه سوم متوسطه و کنکور به طور مستمر در حال برگزاری است و یک دوره آموزشی 40 روزه از اسفند در سطح بالاتری از آموزش در همه نواحی آموزش و پرورش برگزار شده است.
همچنين محمد تقي‌زاده، مديركل آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه گفت: با تمام مشكلاتي كه وجود داشت در سال‌گذشته چند رتبه در كنكور ارتقا داشتيم و برنامه‌هاي آموزشی بسيار خوبي در اين زمينه برگزار شده است.
 
وي با اشاره به مطالبات آموزش و پرورش خوزستان از دستگاه​هاي اجرايي افزود: ما براي برنامه‌هاي ارتقاي كنكور نياز به 27 ميليارد تومان داريم، اين در حالي است كه آموزش و پرورش استان مبلغ 230 ميليارد تومان از دستگاه​هاي مختلف بدهي دارد و تاكنون حتی يك ریال از آن وارد سازمان نشده است.

تقی زاده ادامه داد: این کلاس ها در همه مناطق و نواحی خوزستان با تاکید بر مناطق محروم و حاشیه ای و با بهره گیری از معلمان باسابقه در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم ابراز امیدواری کرد: جامعه، مردم و مسوولان استقبال خوبی از این هفته داشته باشند ولی انتظار داریم، سایر نهادها و ارگان ها نیز برای برگزاری برنامه پیشقدم شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار