اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان ضمن تبریک سال نو به همکاران سمایی به تشریح مسائل و موارد سال گذشته در حوزه سما اهواز پرداخت و سپس خواستار رعایت نظم و انضباط اداری ، ضرورت همدلی ، همراهی و تعامل سازنده بین مجموعه ، رفتار سازمانی صحیح ، تکریم دانشجویان و ارباب رجوع ، توجه به مسائل رفاهی کارکنان و هیات علمی سما از جمله برگزاری اردوهای فرهنگی ، استفاده از اقامتگاه های واحدهای سما در سراسر کشور ، توجه به مسایل بیمه ای و رفاهی شدند. 

فریبرز فروتن بر شایسته سالاری و رعایت نظم و مقررات ، ارتقا کارکنان و هیات علمی بر اساس رعایت سلسله مراتب اداری ، جدیت و اهتمام در کار ، داشتن همت سازمانی و انضباط اداری و مالی و تلاش اعضای هیات علمی در رابطه با مسایل سازمانی مجموعه و مدیریت ها در جهت پیشبرد امور با ارائه طرح ها و نظرات خود تاکید کرد.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزی و فرهنگی سما واحد اهواز توجه به همدلی اجتماعی بین مجموعه سما و شرکت در مراسم های عزاداری و شادمانی همکاران را یادآور شد و افزود : توجه به عصر فناوری و ضرورت اطلاع رسانی به همکاران و هیات علمی ، استفاده از ابزار مناسب و موثر از جمله سامانه پیامکی و الکترونیکی را خواستار شد و گفت : تعامل بین کارمندان ، اعضای هیات علمی و دانشجویان همدلی و نشاط ، پویایی و اثر بخشی را به دنبال خواهد داشت .

وی در ادامه در خصوص موافقت ریاست دانشگاه جهت توسعه برنامه های عمرانی و افزایش فضای آموزشی نکاتی را یاد آور شد و همچنین با اشاره به برنامه های آموزشی افزود : با تلاش و همت بیشتر همکاران و در صورت داشتن قابلیت و امکانات لازم در سما آمادگی اجرای دوره های کارشناسی را خواهیم داشت.

فروتن از اعضای هیات علمی خواست که در بحث پژوهشی حضور فعال داشته و در راستای اولویت های پژوهشی سازمان سما کوشش کنند و استادان سمایی از نظر علمی باید پویا و روز آمد باشد.
او در خصوص برنامه های مالی بیان کرد: با تعاملاتی که با بانک داشتیم همه کارکنان از وام ضروری استفاده نمودند و همه وام های اعطایی و تسهیلاتی سما با رعایت شرایط و ضوابط سازمانی برای کارکنان و هیات علمی پرداخت خواهد شد. 
وی خاطر نشان ساخت در رابطه با پیش رو بودن روز معلم و استاد طبق شاخص ها و معیارهای لازم استادان نمونه انتخاب خواهند شد ، همچنین در خصوص انتخاب مدیر و کارمند نمونه مکانیزم هایی بکار گرفته خواهند شد تا در زمان مقرر این افراد پس از ارزیابی دقیق معرفی گردند.

فریبرز فروتن در موارد فرهنگی و اجتماعی از کارمندان صداقت در گفتار و تعامل با همکاران هم سطح و مدیران را خواستار شد و گفت : با توجه به بخشنامه های سازمانی در خصوص نیروهای خدماتی و رسته های مختلف که نیاز به لباس متحدالشکل دارند رعایت مسئله اهمیت دارد و پوشیدن لباس مرتبط با هر رسته شغلی به آراستگی و نظم می انجامد که خود نمادی از فرهنگ سازمانی ماست.

وی در ادامه به بخشی از برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود در حوزه سما واحد اهواز اشاره کرد و خطاب به اعضای هیات علمی گفت : از طرح های پژوهشی درآمدزا به منظور متکی نبودن به شهریه دانشجویان و همچنین طرح هایی جهت بالا بردن انگیزه کاری کارکنان و کارآمدسازی سیستم استقبال می کنیم.

معاون سما اهواز در پایان اظهار داشت : ما نباید به مجموعه کاری خود صرفا جهت ارتزاق و اقتصادی نگاه کنیم بلکه خدمت کردن در مجموعه آموزشی ، فرهنگی و علمی سما موجب توفیق است. پس از آن فرشین هرمزی نژاد رییس آموزشکده سما اهواز نیز ضمن تبریک سال 1394 به حاضرین به اقدامات انجام شده سما که با همت و همکاری معاون سما و همکاران صورت گرفته بود در سال گذشته پرداخت و خواستار تلاش بیشتر کلیه کارکنان و اعضای هیات علمی در حوزه های مختلف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار