اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان
رحمانی یادآوری کرد: هم اینک به دلیل نبود پل خودروها از درون دره تردد دارند که برای روستاییان منطقه حادثه ساز شده است. وی اعتبار شروع عملیات اجرایی پل را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از شروع عملیات اجرایی احداث پل خرپایی دهستان مورد غفار ایذه برای پایان دادن به انتظار 40ساله روستاییان این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی اظهار کرد: این پل که یک دهنه بوده و 25 متر طول دارد دهستان مورد غفار را به شهرک شورا باریک ایذه متصل می کند. وی اضافه کرد: با احداث این پل که تا اوایل اردیبهشت محقق می شود یکصد خانوار روستایی منطقه توسط وسایط نقلیه خود امکان تردد در مسیری مطمئن را خواهند داشت.

رحمانی یادآوری کرد: هم اینک به دلیل نبود پل خودروها از درون دره تردد دارند که برای روستاییان منطقه حادثه ساز شده است. وی اعتبار شروع عملیات اجرایی پل را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این پل که از محل اعتبارات استانی برای آن هزینه می شود 10میلیارد ریال در مجموع مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: این پل در 25 کیلومتری ایذه در دست احداث قرار دارد و امید می رود تا اردیبهشت امسال ساخته و آماده بهره برداری شود. ایذه از شهرهای شمالی خوزستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار