اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در حاشیه این اجلاس مدیر کل آموزش و پرورش مشکلات و موانع استان را بصورت خاص با مسئولان ارشد کشور در میان گذاشتند. و تقی زاده در این دیدارها اشاره نمودند، ماموریت واقعی مسوولان هر جامعه ای باید خدمت به معلم باشد. سرمایه واقعی هر ملتی معلم و دانش آموز آن ملت است.
مسئولان ارشد نظام نسبت به حل مشکلات فرهنگیان اتفاق نظر کامل داشتند. و در سایه ی این اتفاق نظر قطعا مشکلات فرهنگیان بزودی مرتفع می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان که در اجلاس مدیرآن کل سراسر کشور حضور دارند با اعلام این خبر ادامه دادند: در این همایش، دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علوی  وزیر اطلاعات، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور یافتند. و نسبت به چگونگی حل مشکلات فرهنگیان راهکارهای ارزنده ای را ارائه دادند، و در مجموع باید گفت:مسئولان ارشد نظام نسبت به حل مشکلات فرهنگیان اتفاق نظر کامل داشتند. و در سایه ی این اتفاق نظر قطعا مشکلات فرهنگیان بزودی مرتفع می گردد.

شایان ذکر است، دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این اجلاس اظهار داشتند: باید به معلمان در دو بخش منزلت معنوی و مادی توجه ویژه گردد.

محمد شریفی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، افزود: در حاشیه این اجلاس مدیر کل آموزش و پرورش مشکلات و موانع استان را بصورت خاص با مسئولان ارشد کشور در میان گذاشتند. و تقی زاده در این دیدارها اشاره نمودند، ماموریت واقعی مسوولان هر جامعه ای باید خدمت به معلم باشد. سرمایه واقعی هر ملتی معلم و دانش آموز آن ملت است.

وی در پایان افزود، رایزنی های مدیرکل نتایج ارزشمندی در پی داشت، که در خبرهای بعدی اطلاع رسانی خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار