شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

 استاندار خوزستان، شهادت هادی کجباف از مدافعان حرم در سوریه را به ملت شریف ایران، مردم خوزستان و خانواده این شهید والامقام تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت عبدالحسن مقتدایی، بدین شرح است :

«اناالله و انا الیه راجعون

با اشتیاق یاران همدل گذشتند

انگار تنها دل ما از عاشقی بی نصیب است

شهادت، تجلی حیات دوباره و دیگر باره مردانی است که عشق را در الهی‌ترین ابعاد و فراتر از تصور دیگران می‌بینند، شهادت سرچشمه کمال است، آن گاه که در بستری از تعهد و جاودانگی رخ می‌نمایاند، شهادت شکوه لایتناهی و اساطیری دل‌های بزرگ و باورهای عمیقی ست که زندگی را به تجربیتی دیگر می‌نشینند.

باری یاران همدل و نجیب خوزستانی یکی پس از دیگری در سنگرهای جهاد رخ در چشمه زلال خون می‌کشند تا ما بپذیریم که مردمی از جنس آیینه و آب معرفت‌فزای این روزگارند. شهید هادی کجباف نیز به آرزوی دیرین خود رسید، هم او که در جهاد هیچ گاه درنگ نکرد و در سال‌های حماسه و جانبازی در کهن‌دیار خوزستان در مداومت و مقاومتی هشت ساله پایمردی کرد و اینک در عرصه‌ای دیگر سوگواران اوئیم.

مردان بلندهمت خوزستانی را هیچ دشمنی توان مقابله نیست، آن‌سان که شهید موسوی، شهید حزباوی، شهید دریساوی، شهید جنت مکان، شهید هلیسایی و سایر جان‌های پاکی که چشم در چشم آفتاب دوخته‌اند تا بلکه بیرون از مرزهای وطن به پاسداری ایران عزیز جان شیرین به نگهبانی گمارند و این‌گونه سربلند، در مهربانی دست‌های مردم سرزمین آفتاب به خانه بازگردند.

دورود بر مردان حماسه، آنان  که از خویش گذشتند تا هیچ باطلی رخ ننمایند و عشق تنها سنجش و معیاری باشد برای دل‌های گشاده و قلب‌های مهربان که مدافعان سرفراز حرم برای خود رقم زده‌اند.

درود و سلام بر همت بلند و اراده‌های پولادین و تسلیت فراوان به جامعه خوزستانی و خانواده عزیز آن سربازان و سرداران.

عبدالحسن مقتدایی

استاندار خوزستان»

به گزارش ایسنا؛ شهید هادی کجباف که مسئولیت سازماندهی و آموزش برخی از نیروهای مدافع حرم را در سوریه بر عهده داشت، در روزهای پایانی فروردین‌ ماه در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه به شهادت رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار