اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

شوشان : هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان عصر روز چهارشنبه دهم خردادماه با انجام هفت دیدار بکار خود پایان داد.این مسابقات که از بیست و هفتم مهرماه 90 آغاز شده بود با فراز و نشیبهای زیادی همراه بود.از درگیری و خشونت بازیکنان با داوران گرفته تا بی نظمی تماشاگران و اشتباهات داوری و نیمه تمام ماندن بعضی پیکارها ......... سرانجام این مسابقات با قهرمان سیمان بهبهان و سقوط تیمهای تقوا اهواز,انشان ایذه,استقلال شوش و استقلال مسجدسلیمان همراه بود.

این هفته در ویس دیدار حساس پرسپولیس و شاهین ماهشهر با برتری قرمزپوشان ویس خاتمه پذیرفت.

تیم پرسپولیس که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت با سه گل شاهین را شکست داد تا با خوش اقبالی در لیگ برتر ماندگار شود.در ایذه تیم سقوط کرده انشان با پنج گل شلمچه خرمشهر را شکست داد ولی نکته حایز اهمیت این دیدار اظهار نظر جالب سرمربی تیم خرمشهر نعیماوی بود که قبل از بازی گفته بود در صورت پیروزی در این مسابقه به مقام دوم دست پیدا خواهیم کرد.

مثل اینکه ایشان اصلا جدول رده بندی مسابقات را نگاه نمی کنند این تیم با قبول شکست رده پنجم جدول را از آن خود کرد.در همین چهارچوب مسابقات شاهین هندیجان در شوش جشنواره ای از گل به راه انداخت و استقلال این شهر را شش تایی کرد.دیدار فرهنگ رامهرمز و استقلال ملاثانی در حالی که با یک گل بسود استقلال در جریان بود نیمه تمام ماند.گفتنی ست جدال تیمهای پیروزی ماهشهر با نفتون مسجدسلیمان در ماهشهر و استقلال مسجدسلیمان با استقلال حمیدیه یک بریک خاتمه پذیرفت. و تساوی دو بر دو حاصل تلاش دو تیم شیبان باوی و استقلال رامهرمز بود.

در پایان مسابقات سیمان بهبهان با 66 امتیاز ,پیروزی ماهشهر با 55 امتیاز,استقلال رامهرمز با 51 امتیاز و شیبان باوی با 47 امتیاز مکانهای اول تا چهارم را از آن خود کردند.ضمن اینکه پیروزی ماهشهر با 49 گل زده بهترین خط حمله و کمترین باخت را این تیم با چهار باخت به خود اختصاص داد.در مقابل سیمان بهبهان نیز با کسب 21 برد و 20 گل خورده عنوان بیشتر برد و بهترین خط دفاع را داشت.انشان ایذه هم با شش برد و 19 باخت همچنین 54 گل خورده ضعیف ترین تیم ایندوره از مسابقات شناخته شد.

نتایج کامل هفته پایانی مسابقات

استقلال شوش 0..................شاهین هندیجان 6

انشان ایذه 5 .....................شلمچه خرمشهر 1

پرسپولیس ویس 3.................شاهین ماهشهر 0

استقلال مسجدسلیمان 1.......استقلال حمیدیه 1

پیروزی ماهشهر 1 ...............نفتون مسجدسلیمان 1

شیبان باوی 2...................استقلال رامهرمز 2

فرهنگ رامهرمز 0...............استقلال ملاثانی 1 (نیمه تمام ماند)


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار