شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز اظهار کرد: حقوق و مزایای معلمان به قدری اندک است که این میزان حق و حقوقی که به معلمان پرداخت می شود جوابگوی زحمات این قشر نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تبعیض بین معلمان با سایر اقشار جامعه باید از بین برود و این مهم با همکاری مسوولان استانی و کشوری امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا محمد تقی زاده یکشنبه در آیین سی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در محل سرسرای طلاییه آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز اظهار کرد: یک ملت زمانی در مسیر توسعه قرار می گیرد که جامعه فهم و شعور کافی را داشته باشد لذا هر جامعه باید برای رسیدن به شناخت کافی آموزش و پرورش را در اولویت اول قرار دهد.

وی گفت: اگر آموزش و پرورش و معلمان آسیب ببینند جامعه آسیب خواهد دید به همین منظور نگاه اول دولت مردان باید به آموزش و پرورش باشد.

وی اظهارکرد: مشکلات معلمان به دغدغه بسیاری از مسوولان تبدیل شده و تمامی مسوولان به دنبال حل مشکلات این قشر فرهنگی هستند.

تقی زاده افزود: انقلاب اسلامی تنها مکتبی است که با خواندن و آموزش آغاز به کار کرد لذا انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است.

یکی ازنمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز اظهار کرد: حقوق و مزایای معلمان به قدری اندک است که این میزان حق و حقوقی که به معلمان پرداخت می شود جوابگوی زحمات این قشر نیست.

آیت اله محسن حیدری افزود: شاخصه این شغل انبیایی کرامت و تقوا است و هر معلمی که با تقوی تر باشد والاتر است.

وی گفت: یک معلم اگر با عاطفه و احساس رسالت خود را انجام دهد تاثیرگذاری عملکردش بر آموزش تربیتی افراد بیشتر است.

امسال دو معلم نمونه کشوری و 41 معلم نمونه استانی در هفته گرامیداشت معلم معرفی شدند که در این آیین از آنها تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار