شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
معاون ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور
خيرالله خادمي با اشاره به بازديدهاي خود از پروژه هاي ملي راهسازي در خوزستان اظهار كرد: اين پروژه در قالب دو قرار داد يكي از هنديجان به سمت ماهشهر و ديگري از ماهشهر به سمت هنديجان به ترتيب به طول 18 و 40 كيلومتر با متوسط پيشرفت فيزيكي 70درصد در دست انجام است.
معاون ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور گفت: با تكميل عمليات چهار بانده كردن محور ديلم – هنديجان، در ادامه اين مسير حد فاصل هنديجان تا ماهشهر نيز تا پايان امسال چهار بانده و اين محور تكميل مي شود.‌

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، خيرالله خادمي با اشاره به بازديدهاي خود از پروژه هاي ملي راهسازي در خوزستان اظهار كرد: اين پروژه در قالب دو قرار داد يكي از هنديجان به سمت ماهشهر و ديگري از ماهشهر به سمت هنديجان به ترتيب به طول 18 و 40 كيلومتر با متوسط پيشرفت فيزيكي 70درصد در دست انجام است.

وي با اشاره به اعتبار يك هزار و 600ميليارد ريالي پروژه از محل اعتبارات ملي اضافه كرد:‌ در صورت تامين بموقع اعتبار مورد نياز، اين محور تا پايان امسال به طور كامل زير بار ترفيك مي رود.

خادمي اظهار اميدواري كرد:‌ با شتاب بخشي در تامين بموقع اعتبارات مورد نياز پروژه حجم ترافيك محور به طور چشمگيري كاهش يافته و از ميزان سوانح رانندگي در اين مسير كاسته شود.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان هم با اشاره به برگزاري نشستي به همين منظور اظهار كرد:‌ در قالب اين پروژه اتصال كمربندي جاده هنديجان – ماهشهر منتهي به رامشير و رامهرمز نيز در دست انجام است كه تاكنون از مجموع 70كيلومتر مسير،‌ 12 كيلومتر به سمت رامشير چهار بانده شده است.

منوچهر رحماني به خبرنگار ايرنا افزود:‌ از كيلومتر 12 از سمت هنديجان تا كيلومتر 30 نيز در قالب قرارداد پروژه هاي ملي به قرارگاه خاتم الانبيا واگذار شده كه در صورت تامين اعتبار و حل مشكلات مالي اين بخش از مسير نيز تا پايان امسال زير بار ترافيك مي رود.

وي يادآوري كرد: از كيلومتر 30 تا انتهاي مسير(40 كيلومتر باقي مانده) اسفند 93 از سمت ماهشهر تا بعد از پل "هدامه" زير بار ترافيك رفته بود كه اين اقدام كاهش چشمگير تصادفات را به دنبال داشت.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان اضافه كرد:‌ اجراي پروژه از هدامه تا كيلومتر 30 توسط پيمانكاري انجام مي شود كه 10 كيلومتر آن تاكنون زير بار ترافيك رفته و مابقي در مرحله لايه هاي آخر خاكريز قرار دارد.

اين محور از محورهاي استراتژيك ارتباطي در حمل و نقل كالا و صادرات از خوزستان به سمت بوشهر است كه نقش چشمگيري در توسعه اقتصادي كشور ايفا مي كند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار