اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان گفت: برای ایمن سازی محورهای ارتباطی این شهرستان 12هزار و 500میلیارد ریال هزینه می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان،علی عیدی وندی اظهار کرد: این میزان اعتبار برای چهار بانده کردن محور مسجد سلیمان – اهواز در حد فاصل سه راهی شوشتر تا مسجد سلیمان و احداث جاده میانبر مسجد سلیمان هزینه خواهد شد.
وی توضیح داد: طول محور از سه راهی شوشتر تا مسجد سلیمان 36 کیلومتر طول دارد که 14 کیلومتر آن تاکنون چهار بانده شده و کارهای مقدماتی چهار بانده کردن هشت کیلومتر دیگر مسیر هم با ساخت پل های های بزرگ و مسیر شکافی در دست انجام است.
عیدی وندی اضافه کرد: در این چارچوب احداث جاده میانبر مسجد سلیمان هم دنبال می شود؛ این مسیر جاده جدیدی است که در کنار ساماندهی مسیر موجود و رفع نقاط حادثه خیز احداث می شود.
وی گفت: طول مسیر سه راهی نفت سفید تا مسجد سلیمان 56 کیلومتر طول دارد که با احداث جاده میانبر این مسیر نصف می شود و تلفات جاده ای هم کاهش می یابد. 
عیدی وندی با اشاره به آغاز عملیات احداث جاده میانبر از سال 89 از انجام 10کیلومتر آن تاکنون خبر داد و گفت: از آنجایی که مسیر کوهستانی است هزینه های احداث بالاست و شش هزار و 500میلیارد ریال در طول سه سال برای آن هزینه خواهد شد.
رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان در عین حال اظهار کرد: در جاده موجود هم با انجام عملیات چهار بانده کردن نقاط سانحه خیز هم برطرف می شود.
وی توضیح داد: در این مسیر که عملیات اجرایی آن از سال 86 آغاز شده 12 نقطه سانحه خیز وجود دارد که پنج مورد آن تاکنون برطرف شده است. 
عیدی وندی اعتبار چهار بانده کردن محور را شش هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع اعتبار 12 هزار و 500میلیارد ریالی تنها 20درصد تامین شده و امید می رود پروژه ها در سه سال آینده با تامین بموقع اعتبارات به سرانجام برسند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار