اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
تفاهم نامه همکاری مشترک و خدمات متقابل علمی، آموزشی و پژوهشی بین آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز و دانشگاه شهید چمران امضا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، هدف این تفاهم نامه ارائه خدمات متقابل علمی ، آموزشی و پژوهشی بین ناحیه 4 و دانشگاه، قانونمند کردن شکل و محتوای همکاری دو طرف به منظور تحقق اهداف سند تحول بنیادین و عملیاتی نمودن راهکارهای اجرایی آن مانند برگزاری همایش ها و نشست های علمی و کارگاه های آموزشی، انجام پژوهش ها، کارآموزی دانشجویان، ساخت و تولید مواد آموزشی، توسعه دانش معلمان، انتشار یا ترجمه کتب و مقالات علمی، خدمات کتابخانه ای، آزمایشگاهی، مشاوره ای و ... است.

ایجاد ارتباط سازمان یافته و گسترش و تقویت همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری و بهره مندی از پشتیبانی علمی – تخصصی مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها در راستای اهداف بلند ومتعالی و راهکارهای اجرایی سند تحول بنیادین و همچنین برنامه های وزیر آموزش وپرورش از جمله این اهداف است.

در راستای همین تفاهم نامه، دو طرف آمادگی خود را برای همکاری خوب و سازنده و انجام پروژه های تحقیقاتی دانشجویان و همکاری در پایان نامه های ارشد و دکترا اعلام کرده اند.

در همین راستا قرار است کمیته های تخصصی و اجرایی مشترک به منظور تعیین ساز و کارهای اجرایی، بررسی و مساله یابی آسیب ها وچالش ها  و نیاز سنجی کارهای علمی و تحقیقاتی شکل گیرد تا در برنامه ریزی ها به آن توجه شده و در نهایت به حل معضلات و مشکلات بینجامد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار