اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

 

شوشان: هم اکنون 75 درصد امکانات ساخت دکل های حفاری خشکی در استان خوزستان فراهم است و در صورت حمایت مسئولان مربوط، خوزستان می تواند به قطب ساخت دستگاه ها و تجهیزات حفاری در کشور و منطقه تبدیل شود.

به گزارش شوشان، علی کرانی افزود: در این استان سال های متمادی است که سازندگان توانمندی در زمینه طراحی و ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت به ویژه در بخش حفاری فعالیت دارند که می توانند در داخلی سازی تجهیزات مورد نیاز این صنعت به طور مطلوبی اثرگذار باشند.

ريیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان اظهار کرد: سازندگان و صنعتگران خوزستانی انتظار دارند در زمینه ساخت مجموعه تجهیزات مانند دستگاه حفاری همچنین تعمیرات اساسی دستگاه های حفاری خشکی از ظرفیت ها و تجارب آنها استفاده شود.

کرانی گفت: در نشست ها، همایش ها و نمایشگاه ها، مدیران صنعت نفت به توانایی های صنعتگران خوزستان اذعان دارند و توقع ما از ایشان ارجاع فرصت های کاری بیشتر است.

ريیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان انجمن و شرکت ملی حفاری ایران در ارتباط با استفاده بهینه از ظرفیت های استان، همچنین انجمن با جهاد دانشگاهی در زمینه ساخت سه دستگاه حفاری یاد کرد وگفت: امیدوارم هر چه سریع تر موانع اجرای این تفاهمنامه ها بر طرف شده و شاهد آغاز ساخت و تولید دستگاه های حفاری باشیم.

وی چند مرحله بازدید کارشناسان و نمایندگان مرکز فناوری ریاست جمهوری از شرکت های عضو این انجمن در استان در دو سال گذشته را یادآور شد و افزود: در این بازدیدها توانمندی، ظرفیت ساخت و وجود نیروهای متخصص در مجموعه صنعتی استان مورد تایید کارشناسان این مرکز واقع شد.

کرانی اضافه کرد: اواخر ماه جاری نیز هیئت دیگری از این مرکز به خوزستان سفر می کند تا از نزدیک در جریان قابلیت های صنعتگران استان که در زمینه ساخت تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارند، قرار بگیرد.

ريیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با اشاره به اجرای پروژه های بزرگ صنعت نفت در بخش های نفت، حفاری، پتروشیمی، پالایش و گاز در کشور و به ویژه استان خوزستان گفت: انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان معتقد است که سازندگان استان می توانند در تامین نیازها و شتاب بخشی به اجرای این پروژه ها در سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نقش مهمی ایفا کنند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار