اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
سید نور خاطر نشان کرد : کارشناسان این اداره کل با تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرستان دیدار داشته و مسائل و مشکلات شهری را متذکر و خواستار ایجاد فضای سازنده و تعامل مناسب و هماهنگی بیشتر بین شورا ، شهرداری و سایر مسئولین شهرستان شدند.
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، کارشناسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از فرمانداری، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان بهبهان بازدید بعمل آوردند.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی اظهار داشت : بازرسان این اداره کل در تاریخ 94/2/29 لغایت 94/2/30 از فرمانداری و شهرداری بهبهان ، دانشگاه خاتم الانبیاء ، بیمارستان شهید زاده، اداره برق، اداره صنعت ،معدن و تجارت، اداره ورزش و جوانان ،جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام (ره) ، بخشداری و شهرداری تشان باز دید نمودند.

سید کریم سید نور هدف از این بازدید را بررسی ارائه خدمت رسانی  به شهروندان و بررسی طرح  تکریم و رضایت مندی ارباب رجوع  در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی  و دولت تدبیر و امید بیان نمود.

سید نور خاطر نشان کرد : کارشناسان این اداره کل  با تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرستان دیدار داشته  و مسائل و مشکلات شهری  را متذکر  و خواستار ایجاد فضای سازنده و تعامل مناسب و هماهنگی بیشتر  بین شورا ، شهرداری و سایر مسئولین شهرستان شدند.
وی اظهار داشت ، امید است این بازدید ها و راهنمایی ها و تذکرات لازم به مسوولین گره گشای مشکلات شهروندان عزیز باشد.

سید نور هدف از این بازدید را عملی نمودن  و اجرایی نمودن دستورات مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی و تاکید استاندار محترم جناب آقای دکتر مقتدایی در راستای خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به مردم این شهرستان بیان نمود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
comment
0
1
comment با سلام و عرض خسته نباشید
بنده یک شهروند خوزستانی هستم به نوبه خودم از پیگیر ها و زحمات فراوان مدیرکل بازرسی استانداری جناب آقای سید نور و کلیه کارشناسان آن اداره کل در خصوص حل مشکلات و رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی کمال تقدیر و تشکر را دارم . من الله التوفیق
comment
سید علی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
comment
0
0
comment از مراجعین به اداره کل بازرسی هستم از جناب آقای سید نور به دلیل دستور برای پیگیری مشکلم و پرسنل محترم تقدیر و تشکر می کنم
comment
از پرسنل استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
comment
0
0
comment شهادت می دهم که جناب آقای سید نور از مدیران مردمی و فعالی می باشد که قبل از بسیاری از پرسنل و مدیران به استانداری وارد و آخرین مدیری می باشد که محل کار خود را ترک می کند و در تمامی ساعات به طور جد پیگیر حل مشکلات مردم در حد توان می باشد
comment
مصطفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
comment
0
0
comment خدا شما را حفظ نماید جناب آقای سید کریم سید نور
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment درود خدا بر سید نور
خدا قوت و خسته نباشید
یا علی مدد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار