سیدخلف موسوی در دوره ما هيچ مجوزي برای ساخت مجتمعهای بدون پاركينگ داده نشده است. همچنين بيمارستان آريا قبل از آمدن من به شهرداری، در کیانپارس وجود داشت كه اكنون نيز به آن پايان كار داده نشده است.
شهردار اهواز گفت: مجتمعهاي درماني و مطبها عامل ايجاد بار ترافيكي در بعضي مناطق اهواز هستند.
سيدخلف موسوي در جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل و ترافيك استان اظهار كرد: متاسفانه در فضاي مطبوعات اين گونه مطرح شده است كه شهرداري مجوزهايي را براي احداث مجتمع هاي درماني در كيانپارس صادر كرده است. من مديريت قبلي را زير سوال نمي برم اما در دوره ما هيچ مجوزي برای ساخت مجتمعهای بدون پاركينگ داده نشده است. همچنين بيمارستان آريا قبل از آمدن من به شهرداری، در کیانپارس وجود داشت كه اكنون نيز به آن پايان كار داده نشده است.
وی با اشاره به دلايل پرترافيك بودن كيانپارس گفت: بيش از 6 سال کار ساخت ایستگاههای قطار شهري در منطقه نادری به طول انجامید و به همین علت، مركز شهر قفل شده بود لذا ترافيك به سمت كيانپارس رفت و موجب به وجود آمدن مراكز تجاري و خدمات درماني در آن منطقه شد.
موسوی با اشاره به درآمد حاصل از پاركينگها، عنوان کرد: ما اولين شهرداري هستيم كه همه درآمد مربوط به پاركينگها را براي احداث پاركينگ قرار داده ايم. براي درآمد حاصل از پاركينگها، حساب جداگانه اي قرار داده ايم و هيچ شک و شبهه اي در آن نيست.
وی با اشاره به وجود مجتمع هاي درماني و مطبها در كيانپارس و ايجاد بار ترافيكي در آن منطقه بیان کرد: براي حل اين مشكل و جابهجایی مجتمعهاي درماني و مطبها از کیانپارس و مرکز شهر، طرحي به نام «شهر سلامت» را مورد مطالعه قرار داده ايم كه نظير آن در لندن هم وجود دارد. اين طرح قرار است در كيانشهر اجرا شود و وسعت آن 10 هكتار خواهد بود. پيش نويس تفاهمنامه طرح شهر سلامت تنظیم شده و اجرای آن نيازمند حمايت استانداری خوزستان است.
شهردار اهواز ادامه داد: بيشتر شلوغي كيانپارس مربوط به مجتمع هاي درماني است و اگر قرار است به وضعیت ترافیک این منطقه رسيدگي شود، به يك عزم جمعي نياز است. همچنين بسياري از ادارات بايد از كيانپارس بروند چرا كه لزومي ندارد در فضاي مسكوني كيانپارس، اداره اي وجود باشد.
موسوی عنوان کرد: بسياري از اداراتکل خوزستان مانند شيلات، اقتصاد و دارايي و آب و فاضلاب در كيانپارس مستقر هستند. بسياري از آنها همانجا هم مهمانسرا دارند که بايد این وضعيت به صورت جدي بررسي شود.
شهرداریها هستند
چون مبالغ بسیار هنگفتی از برج سازان و ساختمانهای با کاربری پزشکی می گیرند و مجوز ساخت میدهند
برای هربرگ مجوز از ابتدا تا انتهای کار , میلیاردها تومان گرفته اند و میگیرند
حالا خودشان باید جواب پس بدهند
ميشه بفرماييد كه اين نتيجه از كدوم تحقيق و بررسي يا كار كار شناسي شده به دست اومده ؟
شهرداری با اين همه پس چرا مجوز سيتى ستر خليج فارس را در كورترين نقطه ترافيكى شهر اهواز آن هم كنار پل شعيد صيادشيراز را صادر نموديد شما اگر حكيم بوديد پس چرا .....