اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷
شهردار اهواز:
سیدخلف موسوی در دوره ما هيچ مجوزي برای ساخت مجتمع‌های بدون پاركينگ داده نشده است. همچنين بيمارستان آريا قبل از آمدن من به شهرداری، در کیانپارس وجود داشت كه اكنون نيز به آن پايان كار داده نشده است.
 شهردار اهواز گفت: مجتمع​هاي درماني و مطب​ها عامل ايجاد بار ترافيكي در بعضي مناطق اهواز هستند.
 
 سيدخلف موسوي در جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل و ترافيك استان  اظهار كرد: متاسفانه در فضاي مطبوعات اين گونه مطرح شده است كه شهرداري مجوزهايي را براي احداث مجتمع​ هاي درماني در كيانپارس صادر كرده است. من مديريت قبلي را زير سوال نمي ​برم اما در دوره ما هيچ مجوزي برای ساخت مجتمع‌های بدون پاركينگ داده نشده است. همچنين بيمارستان آريا قبل از آمدن من به شهرداری، در کیانپارس وجود داشت كه اكنون نيز به آن پايان كار داده نشده است.
 
وی با اشاره به دلايل پرترافيك بودن كيانپارس گفت: بيش از 6 سال کار ساخت ایستگاه‌های قطار شهري در منطقه نادری به طول انجامید و به همین علت، مركز شهر قفل شده بود لذا ترافيك به سمت كيانپارس رفت و موجب به وجود آمدن مراكز تجاري و خدمات درماني در آن منطقه شد.
 
موسوی با اشاره به درآمد حاصل از پاركينگ​ها، عنوان کرد: ما اولين شهرداري هستيم كه همه درآمد مربوط به پاركينگ​ها را براي احداث پاركينگ قرار داده ​ايم. براي درآمد حاصل از پاركينگ​ها، حساب جداگانه​ اي قرار داده ​ايم و هيچ شک و شبه​ه اي در آن نيست.
 
وی با اشاره به وجود مجتمع​ هاي درماني و مطب​ها در كيانپارس و ايجاد بار ترافيكي در آن منطقه بیان کرد: براي حل اين مشكل و جابه‌جایی مجتمع​هاي درماني و مطب​ها از کیانپارس و مرکز شهر، طرحي به نام «شهر سلامت» را مورد مطالعه قرار داده ​ايم كه نظير آن در لندن هم وجود دارد. اين طرح قرار است در كيانشهر اجرا شود و وسعت آن 10 هكتار خواهد بود. پيش ​نويس تفاهم​نامه طرح شهر سلامت تنظیم شده و اجرای آن نيازمند حمايت استانداری خوزستان است.
 
شهردار اهواز ادامه داد: بيشتر شلوغي كيانپارس مربوط به مجتمع​ هاي درماني است و اگر قرار است به وضعیت ترافیک این منطقه رسيدگي شود، به يك عزم جمعي نياز است. همچنين بسياري از ادارات بايد از كيانپارس بروند چرا كه لزومي ندارد در فضاي مسكوني كيانپارس، اداره ​اي وجود باشد.
 
موسوی عنوان کرد: بسياري از ادارات‌کل خوزستان مانند شيلات، اقتصاد و دارايي و آب و فاضلاب در كيانپارس مستقر هستند. بسياري از آنها همان‌جا هم مهمانسرا دارند که بايد این وضعيت به صورت جدي بررسي شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment عامل اصلی ترافیک
شهرداریها هستند
چون مبالغ بسیار هنگفتی از برج سازان و ساختمانهای با کاربری پزشکی می گیرند و مجوز ساخت میدهند
برای هربرگ مجوز از ابتدا تا انتهای کار , میلیاردها تومان گرفته اند و میگیرند
حالا خودشان باید جواب پس بدهند
comment
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment جناب موسوی بار ترافیکی کیانپارس به دلیل تردد بی جهت جوانانی ست که به دلیل نداشتن محیط گردش برای اوقات فراغت مناسب به انجا می ایند. اگر دقت کرده باشید بیشترین بار ترافیکی مربوط به روز 5شنبه است که این مطب ها تعطیل هستند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
comment
0
0
comment آقاي برادر ٣٧ساله كه هيچ خيابان جديدي ساخته نشده ولي خودروها چند هزار برابر شده اند ، أون وقت شما ميگي عامل ترافيك پزشكان هستند ،
ميشه بفرماييد كه اين نتيجه از كدوم تحقيق و بررسي يا كار كار شناسي شده به دست اومده ؟
comment
محمدرضا سرلك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
comment
0
0
comment باسلام
شهرداری با اين همه پس چرا مجوز سيتى ستر خليج فارس را در كورترين نقطه ترافيكى شهر اهواز آن هم كنار پل شعيد صيادشيراز را صادر نموديد شما اگر حكيم بوديد پس چرا .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار