شوشان : سایت های مختلف خبری خوزستان در هفته ای که گذشت اخبار متعددی را بر روی خروجی خود قرار دادند که به برخی از این خبرها اشاره می شود.

"> از دشداشه یک نماینده تا گیر دادن به کونوکارپوس !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۹

شوشان : سایت های مختلف خبری خوزستان در هفته ای که گذشت اخبار متعددی را بر روی خروجی خود قرار دادند که به برخی از این خبرها اشاره می شود.

 

سایت های مختلف خبری خوزستان در هفته ای که گذشت اخبار متعددی را بر روی خروجی خود قرار دادند که به برخی از این خبرها اشاره می شود.

سایت خبری دزفول نوشت: در خبری آمد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دزفول برنامه های سالگرد ارتحال امام را اعلام کرد. ما هر چه نگاه کردیم دیدیم برنامه همان برنامه های سال گذشته است ، در شهر دوری خوردیم دیدیم دستگاه های فرهنگی یک بنر هم حاضر نبوده به همین مناسبت بزند.

سایت شوشترنامه با انتقاد از مدیریت سازه های آبی نوشت: به دليل وقت كشي هاي بسيار زياد از طرف پايگاه سازه هاي آبي شوشتر پروژه ساحل سازي گرگر شوشتر از فهرست شهرداري حذف شد.

پایگاه خبری شوشان نوشت : در نخستین روز افتتاح مجلس نهم نماینده شادگان با دشداشه و لباس محلی مردم ولایتمدار و طوایف غیور و انقلابی عرب ساکن در جنوب خوزستان درصحن علنی مجلس حاضر شد.

سایت صدای آبادان نوشت : شهردار آبادان با صدور احکامی، انتصابات جدیدی را در پستهای مختلف مدیریتی شهرداری اعمال کرد.حبیب الله رشتی پور که پیش از این به عنوان شهردار منطقه دو فعالیت می کرد به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه سه منصوب شد.

سایت خورنا از سایت های محلی ماهشهر نوشت: گونه گیاهی کونوکارپوس سرطان فضای سبز خوزستان است و باید کاشت این‌گونه در فضای سبز شهرستان‌ها محدود شود.

سایت هفتگل نیوز نوشت: جوان شايسته ي هفتگلي رتبه ي هفتم دكتري شيمي كشور را كسب كرد. پويان مكوندي موفق شد با رتبه ي هفت كشوري به ادامه ي تحصيل در دانشگاه تهران اميدوار شود.

سایت ایبنانیوز نوشت: خطر ابتذال در کمین موسیقی اصیل بختیاری است. بازار پر است از آلبومهایی که خلق الساعه و یک شبه تولید میگردند و پشتشان هیچگونه احساس و فکری نیست. ترانه های مبتذل و گاه مستهجنی که تنها کارشان بردن آبروی قوم بختیاری است و بس.

سایت سدیدنیوز نوشت: بنکداران اهوازی با امضای طوماری مراتب نارضایتی خود را از منع تردد کامیون ها در تمام مدت شبانه روز به سطح شهر اعلام داشتند.

سایت بهارنیوز وابسته به روزنامه کارون نوشت: امیدوار رضایی عضو هیات مدیره استقلال جانشین علی فتح الله زاده می شود.

سایت ایذه نوشت: قرار گرفتن روستاهای ایذه در مناطق صعب‌العبور ایجاد بیمارستان و درمانگاه در این بخش را با مشکل مواجه کرده است. علی رغم اقدامات صورت گرفته همچنان مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار