شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۰

 

يك مربي واليبال در خوزستان درباره اوضاع والیبال استان بعد از استعفای جمالپور از رياست هیات گفت: این روزها حاشيه در واليبال استان غوغا کرده و نظرات شخصی بر رشد و توسعه اين ورزش حاکم شده است.

مسعود گلاب در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: در این روزها فشارهای جانبی بر بدنه این رشته وارداتی در استان ما حکومت می‌کند. وقتی اهالی والیبال تعاملی با هم ندارند و همه مخالف حضور دیگری هستند، از گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان و یا باشگاه‌ها چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟

وی بیان‌کرد: عده‌ای روزی طرفدار یکپارچه علی پروین بودند و هنگامی که جایگاهی در هیات‌اش پیدا نکردند تهمت بار او کردند و تا برکناری‌اش از هیچ تلاشی دریغ نکردند و تا مدت‌ها والیبال در استان ما بی‌خانه شده بود.

اين مربی والیبال در خوزستان ادامه‌داد: فریدون یزدانی بعد از پروین مدتی ریاست این هیات را برعهده داشت که دوباره عده‌ای دیگر که بعضا در برکناری پروین نیز سهم داشتند، تیشه برداشته و تا لغو انتخابات یزدانی پیش رفتند و موفق به برکناری او شدند.

وی عنوان‌کرد: جمالپور در زمان تصدی این هیات بیشتر وقت خود را به مبارزه کردن با حواشی سپري كرد و باتوجه به انتخاب مجددش برای چهار سال دیگر، در مقابل حواشی بعد از سه ماه برکنار شد.

گلاب افزود: در ورزش ما اگر مسوولی نتواند بر حاشیه غلبه کند عمدتا پایان کار او زود فرا خواهد رسید ولی به نظر شما علت این همه تغییرات چه بود؟ تنها مثال بارز که به طور خلاصه جواب سوال بالا را خواهد داد،  کلمه من می‌باشد.

وی درخصوص پارسافر ، سرپرست جدید هیات والیبال استان گفت: والیبال استان به این نام آشنایی ندارد ولی مهم‌ترین نکته ورود او، سکوت حاشیه در ورزش واليبال است. او هنوز به طور قطع مخالف یا موافقي پیدا نکرده است. پارسافر از طرف گرشاسبی سه ماه زمان دارد تا برنامه‌هایش را تا انتخابات مجمع ارایه دهد و این سه ماه هم به دنبال این چند سال خواهد رفت.

اين مربی والیبال در خوزستان یادآورشد: هیچ وقت بزرگان والیبال ما دایره‌وار ننشسته و برای پیشبرد این رشته کمک نکردند و همیشه عده‌ای مخالف بودند. نتیجه این همه تغییرات در والیبال ما نبود بازیکن در استان و عدم نتیجه‌گیری تیم‌ها در رده‌های مختلف بوده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار