اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۴
پ
فرماندار شهرستان هندیجان در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف گفت: سران عشایر و بزرگان طوایف هندیجان پرچمداران ایجاد فرهنگ اسلامی اسلامی باشند و از تأثیر گذاران در از بین بردن رسوم جاهلانه و خرافات در بین مردم باشند .
احمد جعفری نسب فرماندار شهرستان هندیجان در ادامه افزود: در پی وحشی گری های گروه های تروریستی و تکفیری و همچنین داعشی که به جان مسلمانان بی گناه افتاده اند درهیچ مذهب،دین ،طایفه ،کشور و هیچ فرهنگی ننوشته که کودک 10 ساله را سر ببرند ، پس متوجه می شویم آنها که ادعا ی مسلمان بودن را دارند مسلمان واقعی نیستند و فقط دنبال توطئه و منافع ریاستی که به آنها دستور داده شده هستند . 
جعفری نسب اظهار داشت: همیشه در کنار نظام و انقلاب بمانیم ومواظب باشیم فریب توطئه های دشمنان را نخوریم و همانگونه که در گذشته ثابت کرده ایم در آینده هم از ارزش های خود دفاع کنیم تا دشمن نتواند نگاه چپی به ما داشته باشد .
وی عنوان کرد: مشکلاتی که در شهرستان هندیجان بوجود می آید را باید ما مسئولین بر طرف بکنیم زیرا فقط ما می توانیم به آنها رسیدگی کنیم بنابراین با همکاری ما حل خواهند شد . 
فرماندار شهرستان هندیجان تأکید کرد: مطالبی که در قطع نامه 12 ماده ای که امام جمعه در همایش قرأت کرد برای تدوین شدن آن تحقیق فراوانی شده است و برای اجرایی شدن هدفمند آنها از سران عشایر و یزرگان طوایف می خواهیم که کمک کنند تا بتوان فرهنگی بر پایه اسلام و ارزش های انقلاب در استان خوزستان و شهرستان هندیجان نهادینه کنیم.
احمدجعفری نسب گفت: این قطع نامه به گونه ای نیست که طی چند روز مدون شده باشد و از بزرگان و مراجع خواهش کردیم که از این قطع نامه به عنوان فرهنگ اجرایی شود و یک فرهنگ جدید و قوی در جهت توسعه استان و شهرستان هندیجان انجام بدهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار