اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷
محسن کاویانی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان :
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان جناب آقای محسن کاویانی مدیر کل ضمن قدردانی از مودیان محترم مالیاتی که نسبت به انجام ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نموده اند اطلاعیه مهم زیر را ابلاغ فرمودند:

قابل توجه کلیه مودیان مشمول اجرای مقررات نظام مالیات بر ارزش افزوده
به اطلاع کلیه مودیان محترم نظام مالیات بر ارزش افزوده و خریداران کالا و خدمات می رساند از ابتدای سال 1394 صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.
نظر به اینکه صدور گواهینامه الکترونیکی ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده منوط به ثبت نام و اخذ تاییدیه صحت (راستی آزمایی) مرحله دوم ثبت نام در نظام مالیاتی کشور (طرح جامع مالیاتی ) خواهد بود ، لذا مودیان محترم نظام مالیات بر ارزش افزوده که تا کنون در طرح جامع مالیاتی ثبت نام ننموده یا ثبت نام خود را تکمیل و یا رفع ایراد ننموده اند ، به منظور برخورداری از تسهیلات پیش بینی شده در قانون مالیات بر ارزش افزوده از جمله تقسیط و بخشودگی جرائم و صدور گواهینامه و ... در اسرع وقت و قبل از انقضای اعتبار گواهی های صادره قبلی نسبت به ثبت نام یا تکمیل ثبت نام خود در طرح جامع مالیاتی اقدام نمایند . لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت نام یا تکمیل و رفع ایراد کلیه مراحل فرآیند ثبت نام الکترونیکی تا مهلت مقرر، گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده برای آنان صادر و یا تمدید نخواهد شد.
لذا شایسته است به منظور جلوگیری از وقفه در فعالیت های اقتصادی خود و عدم برخورداری از تسهیلات مزبور از جمله تاخیر در صدور و یا تمدید گواهینامه ثبت نام ، در اسرع وقت با مراجعه به بخش ثبت نام الکترونیکی سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود در نظام مالیاتی (مشتمل بر پیش ثبت نام و مرحله دوم ثبت نام و رفع ایرادات مربوطه) اقدام لازم به عمل آورند.
ایشان همچنین خاطر نشان ساختند که هم استانی های گرامی و مودیان محترم مالیاتی می توانند آخرین اخبار ، اطلاعیه های مهم ،بخشنامه،دستور العملهای مالیاتی را ازسامانه www.tax.gov.ir دریافت نمایند وهمینطور انتقادات وپیشنهادات خود رابه سامانه پیامکی 300072287 مستقیما ًبه مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در میان گذاشته و یا باشماره تلفن 33337755 تماس حاصل نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار