شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
معاون استاندارخوزستان:
سیاحی بیان کرد: اگر چه پزشکان این منطقه با ایجاد محدودیت ها ناراحت می شوند اما نمی توان بخاطر یک صنف مشکل همه جامعه را نادیده گرفت
 معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: هیچ گونه مجوز جدید احداث مجتمع تجاری، پزشکی و آموزشی در منطقه کیانپارس اهواز داده نمی شود مگر اینکه مجوز آن را شورای ترافیک خوزستان صادر کرده باشد.

به گزارش ایرنا احمد سیاحی دوشنبه در سومین جلسه شورای ترافیک خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: برای حل مشکل ترافیک کیانپارس راهکارهای کوتاه مدت باید اتخاذ شود و از توقفگاه مدارس و ادارات در ساعات بعداز ظهر استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید با اقدامات فوری کیانپارس را از وضعیت کنونی خارج کرد، افزود: تا دهه نخست تیر باید وضعیت استفاده از توقفگاه ادارات و مراکز آموزشی در محدوده کیانپارس در ساعات بعد ازظهر مشخص شود و از همه این ظرفیت ها استفاده کرد.

سیاحی گفت: با ایجاد محدودیت ها می توان خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارایه، و از این بی نظمی خارج شویم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: اگر چه پزشکان این منطقه با ایجاد محدودیت ها ناراحت می شوند اما نمی توان بخاطر یک صنف مشکل همه جامعه را نادیده گرفت بلکه باید به مرحله ای برسیم که با یک جامع نگری اقدام شود و اگر این مجتمع های پزشکی و تجاری بیشتر شوند قفل ترافیکی بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص طرح پارکبان نیز گفت: این طرح چندین سال است که در بیشتر کلانشهرهای کشور اجرا شده و باید فوری در خیابان شهید چمران کیانپارس نیز اجرایی شود.

سیاحی افزود: در طرح پارکبان هدف منبع درآمدی برای شهرداری نیست بلکه برای سروسامان دادن به وضعیت ترافیک شهر است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح، شورای اسلامی شهر اهواز باید نرخ طرح را تعیین کند، گفت: طرح پارکبان در منطقه کیانپارس اهواز از مهر پارسال مطرح و قرار بود 11 خیابان اصلی آن خط کشی ها شوند. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
کارشناس شهرداری
|
United States
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
comment
1
2
comment بر اساس چه قانونی این محدودیت ایجاد شده است?شورای ترافیک مگر مرجع قانونگذاری است که قانون وضع میکند!!!!همین کارها را میکنید سرمایه‌گذارها فرار میکنند.نسنجیده نباید صحبت شود البته ....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
comment
1
1
comment مديريت زوري
نه علمي
comment
محدرضا سرلك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
comment
0
1
comment باسلام
كارى كه دير شروع شده و خواهشاً دستور فرماييد مجوزات مجتمع خليج فارس بررسى مجدد گردد و در صورت امكان از ادامه پروژه مذكور جلوگيرى گردد تا يك منطقه بزرگ را از ترافيك نجات دهيد چرا كه با توجه عرض مقطع در محل تلاقى پل شهيد صيادشيرازى و كيان آباد قطعاً در آينده نه چندان دور با مشكل ترافيك برخورد خواهند كرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment لطفا بجای ایجاد محدودیت به فکر احداث 1 پارکینگ طبقاتی باشید یا مجتمع ها رو مجبور به ساخت پارکینگ کنید و پس از احداث پارکینگ مناسب به هیچ ماشینی اجازه پارک در سطح خیابان را ندهید.با ایجاد طرح پارکبان هیچ گره ای حل نمیشود.تنها راهکار استفاده از پارکینگ و ممنوعیت پارک در خیلبان اصلی میباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار