شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

 

مدیر بیمارستان رازی اهواز گفت: با هدف ساماندهی وضعیت همراهان بیماران، دو سالن ویژه استراحت و اسکان موقت همراهان بیماران در حال ساخت است.

دکتر اسماعیل ویسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از این دو سالن توسط خیرین استان ساخته شده و سالن دوم نیز از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال ساخت است. عملیات اجرایی ساخت این سالن ها تاکنون پیشرفت خوبی داشته و تا پایان خردادماه به بهره برداری می رسند.

وی افزود: بخش VIP بیمارستان رازی نیز در حال ساخت است و به زودی به بهره برداری می رسد؛ به این منظور یکی از ساختمان های قدیمی بیمارستان تغییر کاربری داده شده و عملیات ساخت این بخش در این مکان در حال انجام است.

ویسی با بیان اینکه بخش VIP بیمارستان رازی 13 تخت دارد، تصریح کرد: ساخت این بخش به این معنی نیست که بیماران باید هزینه درمان بیشتری را پرداخت کنند، بلکه با راه اندازی این بخش بیماران می توانند با مراجعه به بیمارستان دولتی از خدمات بیمارستان خصوصی بهره مند شوند.

مدیر بیمارستان رازی اهواز خاطرنشان کرد: اورژانس این بیمارستان نیز توسعه یافته و 6 تخت جدید به تخت های موجود در بخش بستری اضافه شده و به این ترتیب مجموع تخت های بخش اورژانس به 14 تخت افزایش یافته است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار