اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
1- خانم ابتکار از آن جمله مدیرانی است که جهت بازدید از تالاب به جای استفاده از بالگرد ترجیح داده سوار بر بَلَم شده و چون قویی سبکبال درون تالاب برود، غافل از اینکه تالاب نیمه خشک هور العظیم خواب هایی برای خانم خاص دیده بود، خانمی که یکه تاز محیط زیست است و هیچ مردی را یارای مقابله با وی نیست.

2- دشمنان ایشان از فرصت به دست آمده (سفر به خوزستان ) استفاده کرده و به عوامل نفوذی دستور دادند که همگی سوال بَلَم شده تا خانم مدیر در تالاب بیفتد و دار فانی را وداع کند، غافل از اینکه تالاب هور العظیم سرشار از تهی بوده است. (از قبلش مدیران دو بطری آب معدنی داخل تالاب ریختند تا بَلَم بتواند حرکت کند)

3- از آنجایی که خوزستانی ها دل خوشی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست نداشته و ندارند، به صاحب بَلَم گفتند اجازه دهد تعداد افرادی که سوار بَلَم می شوند بیش از ظرفیت باشد تا کار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور یکسره شود.

4- فرضیه دیگر اینکه صاحبِ بَلَم دیشب(شب قبل از حادثه) با زنش دعوا داشته و اصول ایمنی را به مسافران گوشزد نکرده که منجر به این حادثه ناگوار شده است.

5- احتمالا یکی از مدیرانی که سوار بَلَم بود و دیشب (شب قبل از حادثه) برنامه خندوانه را از شبکه نسیم دیده بود، داشت بخش های خنده دار آن را برای دیگر مدیران تعریف می کرده که بر اثر خندیدن همزمان چند مدیر، توازن بَلَم به هم می خورد و همگی به درون تالاب می افتند و ...

6- با توجه به پنج فرضیه مطرح شده ، حال یک سوال بسیارمهم ، کلیدی و حساس ذهن همگان را به خود مشغول کرده و آن این است که ؛ چه کسی خانم مدیر را از درون تالاب بیرون آورده ، صاحب بلم، معاونین وزرای نفت، کشور ، نیرو، بهداشت، جهاد کشاورزی، رییس سازمان جنگل ها و مراتع، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رییس سازمان هواشناسی ، همگی با هم خانم مدیر را نجات دادند،  هیچکی به خانم مدیر دست نزدند تا صاحب بَلَم دخترش را صدا کرد که بیاید و جان خانمِ مدیر را نجات دهد و یا... خلاصه اینکه ... قصه ما به سر رسید، معصومه خانم با بالگرد به بقیه سفر رسید.

نتیجه اخلاقی: نجات دادن جان هر انسانی وظیفه همگانی است فرقی نمی کنی مدیر باشی یا صاحبِ بَلَم و یا دختر صاحبِ بَلَم .

نتیجه اقتصادی: وقتی خانمِ مدیر به درون تالاب نیمه خشک هور العظیم افتاد همان مقدار آبی (قبلاً اشاره شده) هم که درون تالاب بود جذب چادر و لباس های خانم ابتکار شده که طبق گزارش های رسیده، تا لحظه نگارش این مطلب تالاب به طورکامل خشک شده است که در این خصوص باید فکری به حالِ آن کرد. لذاپیشنهاد می شود خانم مدیر چند بطری آب از تالاب گاوخونی در سفر بعدی بیاورند و به تالاب هورالعظیم بریزند تا جبران آب از دست رفته تالاب باشد.

نتیجه زیست محیطی: ........مطالب قبلی به علت مسایلی حذف شده اند، بنابراین پیشنهاد می شود با توجه به ذهنیات خودتان جای خالی را پر کنید.

نتیجه سیاسی : خانم ابتکار اصلاح طلب هستند و از افتادن ایشان به درون تالاب به یقین اصولگرایان حظ وافر برده و دورهمی بسیار به این حادثه خندید . غافل از اینکه شاعر گفته:  شماریم خود را همه یاوران /  نخندیم بر گریه دیگران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار