اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
در برنامه تابستانی شمار پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان به یکصد و 30 پرواز رسید 
مدیر فرودگاه بین المللی آیت ا... جمی  آبادان  گفت:  تعداد پروازهای این فرودگاه در ادامه برنامه هاي تابستانی و همکاری شرکت های هواپیمایی به  130 پرواز ورودي و خروجی درهر هفته  رسید.
محمد رضا رضایی  افزود:  تعداد پروازهای هفتگی  این فرودگاه حدود 100 پرواز ورودی و خروجی بود که شمار پروازهادر روزهای پایانی بهار روند تصاعدی داشته است  و از مرز 120 پرواز گذشت .
وی تاکید کرد:  فرودگاه آبادان  برای پذیرش هواپیمای ورودی از هر شهری که مسافر متقاضی سفر را داشته باشد آمادگی کامل دارد.
مدیر فرودگاه آبادان همچنین اظهار کرد:  در هفته های جاری نشست های مشترکی  با شرکت های هواپیمائی در خصوص افزایش پرواز در مسیرهای داخلی و برقراری پرواز در مسیرهای خارجی صورت گرفته که در صورت تحقق این امر شمار پروازها به شرایط ایده آلی خواهد رسید . 
وی تصریح کرد : افزایش پرواز در مسیر مشهد بعلت استقبال بالا در برنامه تابستانی در دستورکار قرار دارد .
رضایی با اشاره به استقبال عراقی ها از پروازهای فرودگاه آبادان به مشهد مقدس یادآور شد: این یک امتیاز و ویژه است که باید به خوبی آن را مدیریت و از آن بهره گرفت .
ایشان اظهار نمود : با ارائه راهکارهای مناسب و استراتژیک می توان با ایجاد یک سری تغییر و تحول از این ظرفیت به خوبی بهره برد و این امتیاز را باتوجه به روند توسعه در فرودگاه آبادان بصورت یک برنامه همیشگی  حفظ و توسعه بخشید .
مدیر فرودگاه آبادان  آمادگی خودرا جهت پذیرش درخواست شرکت های هواپیمائی مبنی بر برقراری پرواز در مسیرهای جدید بیان نمود و اظهار کرد : جذب گردشگرو مسافر  باید در لایه های عمران ، توسعه شهری و منطقه تعریف شود  و افزایش پرواز به تنهایی سفربه منطقه  را تشویق نمی کند
گفتنی ست :  در حال حاضر  فرودگاه آبادان در مسیرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، بندرعباس ، شارجه ، کویت و خارک پرواز دارد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار