اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
جمال درویش

چند روز پیش یکی از مسئولان ستاد شهرستانی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت : آنقدر کام مان را در یکی دو سال گذشته تلخ کردند که فراموش کردیم بیست و چهارم خردادی هست و پیروزی و جشن و غیره.
به او گفتم این سکوت از سر فراموشی نبود. بلکه از یک باور بر می خاست. بیست و چهارم خرداد روزی نیست که به این زودی فراموش شود. اما زمانی باید به یکدیگر تبریک بگوییم که همه ملت ایران در شادی ما شریک باشند و آن وقتی است که دولت تدبیر و امید توانسته باشد بر مشکلات بزرگی که دولت بی تدبیر پیشین برای ملت ایجادنموده است فائق آید. متاسفانه پاره ای از مردم اصلا به تاثر گفتار و کردار خود بر اطرافیان نمی اندیشند. 
اگر منظور از جشن برگزاری مراسمی است که در آن یک بار دیگر آرمان های ترقی اصلاح طلبان یادآوری شود و از دولت خواسته شود که این آرمان ها را پیگیری نماید این کار می توان همیشه و در مناسبت های مختلف انجام داد و هر روز نیز انجام می شود. اما اگر منظور پخش شیرینی و شربت به مناسبت پیروزی اصلاح طلبان بر اصولگرایان است. اولا این دولت خود بارها گفته است که به جناح خاص یا گروهی خاص از ملت تعلق ندارد. بلکه متعلق به همه مردم است. به همین سبب است که مخالفین و موافقین آن در میان گروهای سیاسی مختلف به چشم می خورند . ثانیا خوشبختی و سعادت آحاد مردم این سرزمین پهناور به هم مربوط است . وقتی هنوز مردم عزیزمان از مشکلات اقتصادی و اجتماعی بازمانده از دولت گذشته وفشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده کاملا رها نشده اند. جشن پیروزی اصولگرا بر اصلاح طلب یا اصلاح طلب بر اصولگرا تفاخر کودکانه ای است که توجهی جز نادانی و سطحی نگری و بی توجهی به مشکلات مردم ندارد.
باید توجه داشته باشیم که ملت بزرگ ایران تنها از تلفیق اصولگرایان و اصلاح طلبان بوجود نیامده بلکه میلیون ها نفر در این کشور زندگی می کنند که دغدغه های متفاوت با این دو جناح سیاسی دارند و دولت در برابر همه آنها مسئول است.
بیایید باور کنیم که دشمنان ما در پشت مرزهای این سرزمین (البته نه به این معنا که هر کس در پس مرزهای این کشور است دشمن ماست) و هر کس در این آب و خاک می زید و به این پرچم با رنگ های پرمعنایش و آرم زیبای الله آن وفادار است حتی اگر با ما هم رای و هم نظر نباشد برادر و خواهر ماست و تنها اختلاف در درجه آگاهی است و لا غیر
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
comment
0
0
comment ... شما به وحدت هم اعتقاد دارید؟
یعنی اگه اصولگرا ها هم قوه مجریه رو میگرفتن دم از وحدت می زدید یا ....
شما حرفتون تا زمانی همین خواهد بود که قدرت درستتون باشه....
خدا از سر تقصیرات همه بگذره
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار