شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
امام جمعه موقت اهواز:
آیت​الله حیدری خاطرنشان کرد: در صنایع استان باید جذب افراد بومی در اولويت باشد. همچنین مناصب استان نباید در اختیار یک گروه خاص باشد. باید مناصب و فرصت ​های شغلی را عالانه تقسیم کرد و نباید گروهی حذف و تمام امکانات را در اختیار گروهی دیگر گذاشت.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات خوزستان باید قبل از پدید آمدن شرایط ناهنجار حل شود.
 
آیت​ الله محسن حیدری در همایش استقبال از ماه رمضان که  در تالار امام رضا(ع) شهرك نفت اهواز برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهارکرد: رمضان ماه مسلمین است و برنامه استقبال از این ماه که در استان اجرا می​شود ابتکار بسیار خوبی است.
 
وی افزود: برگزاری این قبیل برنامه​ ها که از برپايي شعایر الهی است، کار بسیار پسندیده​ای است اما مهم​تر از آن روح دین است و روح دین ما بر ولایت و عدالت استوار است. در ماه رمضان باید بیشتر به این امر توجه شود كه و عدالت پررنگ باشد.
 
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که احساس تبعیض می​ تواند جامعه را متلاشی کند، گفت: نعمت ​های انقلاب اسلامی و نظام را نمی‌توان شمرد اما با این حال هنوز مشکلات جدی در جامعه ما وجود دارد. مشکلاتی که قابل حل شدن است و باید برای حل شدن آن​ها قدم برداشت. کسانی هستند که احساس می​کنند در مورد آن​ها بی​عدالتی اعمال می​شود. احساس تبعیض اگر در درون جامعه​ای باشد آن جامعه را بر باد می​دهد.
 
آیت​ الله حیدری با اشاره به این که نباید اجازه دهیم که این حالت در جامعه مطرح شود، تصریح​کرد: نباید اجازه دهیم که امکانات دولتی به صورت تبعیض​آمیز تقسیم شوند. در برخی شهرستان​ های خوزستان شهرک ​هايی وجود دارد که از امکانات و تجهیزات بسیاری بهرمند هستند اما در کنار آن​ها مناطقی محروم و عقب ​مانده وجود دارد كه مردم با مشاهده این وضعیت احساس تبعیض می​کنند.
 
وی ادامه داد: در شادگان نرخ بیکاری 36 درصد است و در شهرهای دیگر استان و در خود اهواز به ویژه مناطق حاشیه، بیکاری بیداد می ​کند و در حالی که جوانان خوزستانی به دنبال کار هستند، فرصت​ های شغلی در اختیار غیر خوزستانی قرار داده مي​شوند. آیا این از عدالت و انصاف است.
 
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که باید به دادن فرصت​ های شغلی به غیر خوزستانی خاتمه داد، عنوان کرد: برای حل مشکلات بیکاری می​توان اقداماتی انجام داد. باید تولید در استان پر رونق باشد تا از بیکاری جلوگیری کرد. حل بيکاری در خوزستان از مصاديق مصالح ملی است.
 
آیت ​الله حیدری خاطرنشان کرد: در صنایع استان باید جذب افراد بومی در اولويت باشد. همچنین مناصب استان نباید در اختیار یک گروه خاص باشد. باید مناصب و فرصت​های شغلی را عالانه تقسیم کرد و نباید گروهی حذف و تمام امکانات را در اختیار گروهی دیگر گذاشت.
 
وی با بیان این که اقدام برای حل مشکلات خوزستان نیاز به شجاعت دارد گفت: باید قبل از آن​که شرایط ناهنجاری در جامعه ایجاد شود، حکیمانه و عاقلانه این مشکلات را حل کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
comment
1
1
comment ايشون در دوره احمدي نژاد كجا بودند كه همه چيز استان دست يك گروه خاص بود
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
comment
0
1
comment حاج آقا حرف دل ما را زدید.
متاسفانه مدیران استانی این چنین عمل نمی کنند. یک نیروی غیر بومی می اید چند سال اینجاست و حتی حاضر نیست کوچکترین سرمایه گذاری در استان انجام دهد و برای نمونه خودروهای شخصی خودشان را هم میروند از شهرستان های خودشان می خرند و پس از چند سال از استان می روند و ....چرا باید چنین باشد؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
comment
1
0
comment انصاف هم خوب است آیا در طول 8سال که به بچه های ایثار گر و خانواده معظم شهدا بی حرمتی می شد آیا سخنی به زبان اوردید
.که الان مدعی هستید
در دولت تدبیر و امید بیشتر نیروهای دولت قبلی در راس امور هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
comment
0
0
comment حاج آقا سلام هدف شما از یک گروه سیاسی بود یا قومـــــیــتـــــــی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار