اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
در روزگاری که امیدیه عنوان شهرستان را با خود یدک می‌کشد، بد نیست در ورودی این شهر نیز تابلویی با مضمون «‌به شهر بدون تاکسی و آژانس های اورژانسی خوش آمدید» را نصب کنند.
سالهاست که خیابان های شهرنفت خیز امیدیه ، منتظر حضور تاکسی ویا سرویس حمل ونقل دولتی هستنداما تاکنون این شهر نه رنگ تاکسی رابه خود دیده ونه رنگ اتوبوس خط واحد، و مردمی که فاقد وسیله نقلیه هستند مجبورند از آژانس های داخل شهر که طی این سالها مثل قارچ سربرآورده اند با هزینه ای گزاف جهت کارهای اداری وشخصی استفاده کنند.
 
 
مردمی هم که ازبقیه جاهای این شهرستان جهت کارهای اداری مراجعه میکنند به شدت از نبود تاکسی در شهر گله مند هستند.

نبود تاکسی در شهر امیدیه  موجب شده که مردم این شهر برای انجام اموری مثل سرویس مدارس، مهد کودک، خرید و انجام دادن کارهای شخصی خود از آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی استفاده کنند.

یکی از شهروندان به ما گفت : بعد از این همه سال در یک شهر دارای سرمایه ملی ، جای تأسف دارد که از نیازهای اولیه و حقوق مسلم شهروندی صحبت کنیم ، چرا نباید فکری اساسی به حال این معضل بزرگ کنند ، به چه میزان خانواده ها می توانند با پرداخت پول های زیاد به آژانس های شهری ادامه زندگی بدهند!!

این تنها بخشی از مشکلات مردم در شهر امیدیه است که خیال توسعه سیستم حمل و نقل شهری را در سر می پروراند ، شهری که عنوان شهرستان را با خود یدک میکشد و مردمانش باید از حقوق اولیه زندگی اجتماعی بی بهره باشند ، همچنان در گیر و دار بی توجهی های مسئولین و کش مکش ادارات اجرایی با شرکت نفت و گاز آسیب می بیند !

جالب است بدانید در امیدیه مردم به دلیل نبود تاکسی ، اکثر امورات خود را با سرویس های آژانس انجام می دهند ، آژانس هایی که گویی نظارت آنچنانی را بر سر خود نمی بینند و روز به روز در حال افزایش هستند.

اما این پایان روایت تلخ این روزهای امیدیه نیست بلکه مردم به شدت از نحوه جابجایی توسط رانندگان آژانس ها عدم رضایت دارند و ادعا میکنند سرعت بالای این سرویس ها در حین جابجایی مسافران نگران کننده است که با این توصیف مصائب حمل و نقل شهری همچنان بر سر این شهر و شهروندان سایه گسترانده است اما سکوت مسئولین در این خصوص از عجایب این روزهاست.

گفتنی ها زیاد است ، اما یک حرف ساده با مسئولین شهر داریم و آن اینکه اگر به مثابه گذشته این نوع مطالبه گری ها را تخریب تلقی نمیکنید ، به مردم توضیح دهید ، چرا باید شهری مانند امیدیه با ظرفیت های بی بدیل در انرژی و تاسیسات از داشتن تاکسی شهری محروم باشد؟

به نظر می رسد سوال آنچنان روشن و قابل هضم است که نیاز به تفکر ندارد و بی هوا مردم را متوجه این پاسخ میکند ، یعنی بی توجهی!

در پایان این نکته حائز اهمیت است که مردم امیدیه دیگر از خیر توجه شرکت نفت و گاز به شهرشان گذشتند چرا که معتقدند هر چه بر سر این شهر آمده از وجود این شرکت هاست ، اما نگاهشان به تدابیر مسئولین اجرایی و نظارتی است و بی صبرانه منتظر رفع مشکلات و معضلات ابتدایی شهرشان هستند پس عاجزانه میخواهند ، به فکرشان باشید!

مرجع / امید نیوز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
comment
0
0
comment قابل توجه نمانيده محترم وشهردار و اعضاي شوراي شهر شهرستان اميديه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار