اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
دوره های آموزشی کارکنان گروه ملی فولاد با هدف ارتقای سطح مهارت کارکنان شرکت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان: در راستای توسعه مهارت آموزی در صنایع ، کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان از مراکز جوار آموزش شرکت گروه ملی فولاد ایران بازدید کردند.
لازم به ذکر است منظور از مراکز جوار، مراکزی هستند که از لحاظ تجهیزات آموزشی، مستقل از جریان خط تولید بوده و در هر واحد به تنهایی آموزش مهارت های شغلی توسط صنایع بزرگ انجام می شود.
در این مرکز به منظور برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی موردنیاز و با هدف ارتقای سطح مهارت کارکنان شرکت، دوره های آموزشی ابزاردقیق، اتومکانیک، جوشکاری، رایانه و برق صنعتی براساس استاندار مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.
در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی زمینه های همکاری آموزشی دو جانبه، طرفین بر استفاده از ظرفیت های آموزشی، تبادل مربی، تدوین استاندارد آموزشی، اجرای دوره مهارتی موردنیاز و صدورگواهینامه آموزشی تاکید کردند.
همچنین تبادل دانش فنی و افزایش توان علمی و تجربی مربیان، کارشناسان و متخصصان فعال دو طرف از دیگر موارد مطرح شده  در این نشست بود.
گفتنی است، نیازسنجی آموزشی واحدهای تحت پوشش شرکت به منظور طراحی و تعریف دوره های آموزشی موردنیاز در سطوح و بخش های مختلف گروه ملی در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار