اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
فرودگاه آبادان مورد بازدید میدانی مشاورین خارجی طرح جامع فرودگاه قرار گرفت .
محمد رضا رضایی مدیرفرودگاه آیت ا... جمی آبادان گفت : این بازدید میدانی در راستای بررسی تدوین طرح جامع فرودگاه آبادان انجام شد .
مدیر فرودگاه آیت ا... جمی آبادان افزود : این طرح با مشارکت شرکت فرودگاههای کشور و سازمان منطقه آزاد اروند براساس تفاهم نامه منعقده فی مابین در آذر ماه سال 93 در حال بررسی می باشد .
رضایی تصریح نمود : این بازدید میدانی با حضور نمایندگان کارگروه شرکت فرودگاهها ، منطقه آزاد اروند و شرکت مشاورین خارجی انجام شد .
وی اضافه نمود : از کلیه مناطق فرودگاهی اعم از لندساید ، ایرساید ، دوایر عملیاتی و زیرساخت های فرودگاه با هدف بررسی و لحاظ کلیه شرایط فرودگاه در برنامه طرح جامع بازدید و تصویر برداری گردید .
محمد رضا رضایی دراین بازدید گزارش مبسوطی از وضعیت فرودگاه آبادان ، شرایط جغرافیایی و قابلیت بالقوه فرودگاه ارائه نمود .
رضایی ضمن تشکر از همکاری نزدیک  گام به گام مجموعه سازمان منطقه آزاد اروند در پروژه های فرودگاه و اهتمام مدیران ارشد در توسعه و بهبود شرایط این فرودگاه خاطرنشان نمود : پروژه های مهم و بنیادی در سال های اخیر با مشارکت منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاههای کشور  در فرودگاه آبادان انجام شده است .
وی افزود : تدوین طرح جامع فرودگاه آبادان یکی از برنامه ها و پروژه های ارزشمند و ماندگار این تعامل و مشارکت سازمانی است که نوید بخش برنامه توسعه ایی بلندمدت و استراتژیک می باشد .
محمد رضا رضایی گفت : طرح جامع یک مسیر روشنی ست که از تغییر بی اصول و برنامه های مسکنی جلوگیری می کند و مانند یک  استراتژی و راهبرد مشخص در پیشبرد اهداف از فرصت ها عمل می کند .
گفتنی ست :  پس از بازدید میدانی مقرر شد نتایج بازدید در جلسه ایی در دفتر سازمان منطقه آزاد اروند در مرکز مورد بررسی قرار گیرد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار